مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

گوگل مپس iOS اکنون ساعات شلوغی مکان های مختلف را نمایش می دهد

fb5fad2d 645c 4183 bb3d 7ca55309eb8e

زمانی که در گوگل به دنبال نام یک رستوران یا کافی شاپ بگردید، گوگل اطلاعات مربوط به آن رستوران را به شما نمایش داده و می توانید درباره موضوعات مختلفی برای مثال زمان باز و بسته شدن رستوران، شماره تلفن و نظر کاربران و اینکه آن رستوران در کدام بازه زمانی شلوغ تر یا خلوت تر است، کسب اطلاع کنید.

قابلیت زمان های محبوب یا Popular Times در نسخه وب سرچ گوگل جدید نیست، اما کاربران iOS که از اپلیکیشن گوگل مپس استفاده می کنند تا به امروز به Popular Times دسترسی نداشتند. خبر خوش این است که در آخرین نسخه بروزرسانی شده اپلیکیشن گوگل مپس برای iOS، گوگل قابلیت آگاهی از زمان های شغلی را در اختیار کاربران قرار داده است.

به این ترتیب کاربران می توانند در لحظه نسبت به شلوغی یا خلوتی یک رستوران آگاه شده و هم چنین بدانند که عموم مشتریان در آن مکان چه مقدار زمان صرف می کنند. این قابلیت تفاوتی با Popular Times نسخه وب سرچ گوگل ندارد وتنها به نسخه iOS افزوده شده است.

به یاد داشته باشید که این قابلیت جدید محبوبیت یک رستوران را به صورت لحظه ای نشان می دهد، قابلیتی که گوگل به تازگی آن را معرفی کرده است، تا پیش از این کاربران به محبوبیت یک رستوران مطابق با الگوی کسب و کار آن به صورت میانگین دسترسی داشتند که ممکن بود در شرایط مختلف برای مثال بازه تعطیلات چندان دقیق نباشد.

منبع: تک شات