مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

نام قسمت جدید سری فیلم‌های جنگ ستارگان The Last Jedi خواهد بود

35333024 a16a 4330 951b 118ea7753fad

به تازگی کمپانی لوکاس‌فیلم از نام قسمت جدید سری فیلم‌های جنگ ستارگان  رونمایی کرد. قسمت هشتم این مجموعه The Last Jedi نام گرفته و قرار است در اواخر سال جاری میلادی اکران شود.

کمپانی لوکاس‌فیلم در یک پست خبری، عنوان قسمت جدید سری فیلم‌های Star Wars را اعلام کرد. قسمت بعدی در حماسه اسکای‌واکر «The Last Jedi» نام گرفته و تاریخ اکران این فیلم نیز مشخص شده است. فیلمنامه این قسمت توسط رایان جانسون، کارگردان فیلم‌های Looper و The Brothers Bloom نوشته و کارگردانی شده است. کتلین کندی و رام برگمن به عنوان تهیه‌کنندگان این فیلم انتخاب شدند و در نهایت تیم تهیه‌کنندگان اجرایی که از جی.جی. آبرامز، جیسن مک‌گاتلین و تام کارنووسکی تشکیل شده، در این پروژه همکاری کردند.

اخیرا جانسون به این اشاره کرده که قسمت جدید این مجموعه دقیقا از جایی شروع خواهد شد که قسمت هفتم به پایان رسید. وی همچنین گفت که کاراکتر ری با آن چیزی که درونش است کنار خواهد آمد و قرار نیست بداند چه اتفاقی رخ داده و فقط شروع به بروز دادن قابلیت‌های تازه‌اش خواهد کرد.

قسمت هشتم از سری فیلم‌های جنگ ستارگان با نام The Last Jedi، در تاریخ ۲۴ آذر سال آینده اکران خواهد شد. در ادامه می‌توانید اولین پوستر رونمایی شده از این فیلم را مشاهده کنید.

منبع: تک شات