مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

احتمالا ریبوت جدید فیلم Terminator توسط جیمز کامرون و کارگردان Deadpool ساخته می‌شود

bd666fbb 2bc7 451a 8ea1 b6d9e3b739af

به گزارش منبع خبری ددلاین، ظاهرا فیلم جدیدی از سری ترمیناتور در راه است، اما این فیلم قرار نیست ادامه‌ای بر قسمت‌های قبلی باشد. این گزارش نشان می‌دهد تیم میلر، کارگردان موفق فیلمDeadpool سکان‌داری ریبوت مجموعه را برعهده دارد و جیمز کامرون هم بر روی این پروژه نظارت خواهد داشت.

هر کسی که به سینما علاقه داشته باشد، مطمئنا با سری فیلم‌های علمی- تخیلی ترمیناتور آشناییت دارد. آخرین قسمت از این مجموعه تحت نامTerminator Genisys که هم می‌توان از آن به عنوان ادامه و هم ریبوت نام برد، با اینکه توانست در گیشه موفق ظاهر شود، اما نظر به شدت منفی منتقدان را به همراه داشت. همین مسئله سبب شد تا ساخت ادامه‌ای بر اساس وقایع Genisys لغو شود و آینده‌ی مجموعه ترمیناتور رو به تاریکی برود. حال منبع خبری معتبر ددلاین گزارش داده که جیمز کامرون قصد احیای این مجموعه را دارد و احتمالا با قرارگیری در مسند تهیه‌کنندگی، با تیم میلر به عنوان کارگردان فیلم همکاری خواهد کرد. جدیدترین اثر تیم میلر فیلم ابرقهرمانی Deadpool است که موفقیت‌های بسیار زیادی در هر دو جبهه‌ی گیشه و منتقدان کسب کرد.

عمده موفقیت تجاری فیلم ترمیناتور جنسیس به اکران‌های خارج از خاک آمریکا محدود می‌شود. از ۴۴۰ میلیون دلار فروش جهانی این فیلم، فقط ۹۰ میلیون دلار از آن متعلق به سینماهای آمریکایی بوده است که این آمار، وضعیت خوبی را نشان نمی‌دهد.

با وجود تمام این خبرها، هنوز هیچ تاییدیه‌ی رسمی از سوی سکان‌داران احتمالی پروژه و کمپانی پارامونت منتشر نشده است. از سوی دیگر شاید برای برخی سوال پیش بیاید که آیا این ریبوت، همچنان به بازگویی داستان‌های قدیمی و سفر در زمان برای محافظت از جان کانر می‌پردازد یا سازندگان فیلم جدید به فکر ایده‌ای کاملا نو هستند. سوال اساسی‌تر هم این است که آیا آرنولد شوارتزنگر، ستاره‌ی مجموعه ترمیناتور در فیلم‌های آینده حضور پیدا می‌کند یا خیر. خود شخص آرنولد پس از پروژه‌ی Genisys برای بازی در فیلم‌های بعدی سری اعلام آمادگی کرده بود، با این حال باید دید سازندگان احتمالی فیلم جدید به استفاده از آرنولد اعتقادی دارند یا در یک ریبوت کلی، قصد معرفی نسل کاملا جدید و امروزی از Terminator را دارند.

وجود افراد موفق و با اعتباری مانند جیمز کامرون که به پدرخوانده ترمیناتور معروف است، در کنار تیم میلر سرشناس و با استعداد می‌تواند نویدبخش یک شروع خوب برای مجموعه ترمیناتور باشد. با این حال سازندگان جدید مطمئنا با مشکلات بسیار زیادی برای احیای این فیلم دست و پنجه نرم خواهند کرد و باید دید سرانجام این تصمیم چه خواهد شد.

منبع: تک شات