مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

ایسوس ZenBook 3 Deluxe را با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و درگاه‌های بیشتر به جنگ مک‌بوک پرو می‌فرستد

ASUS ZenBook 3

ایسوس شب گذشته در CES 2017 جانشین زن‌بوک 3 خود را با پسوند Deluxe معرفی کرد. این لپ‌تاپ 1700 دلاری قرار است از اردیبهشت آینده به جنگ مک‌بوک پرو اپل برود.

ZenBook 3 Deluxe دارای صفحه‌نمایشی 14 اینچی اما بدنه‌ای با ابعاد نوت‌بوک‌های 13 اینچی بوده و از وضوح 1920×1080 پیکسل بهره می‌برد. این لپ‌تاپ از 3 درگاه USB-C  سازگار با استاندارد تاندربولت 3 بهره برده و از آخرین پردازنده‌های Kaby Lake اینتل Core i7 (نسل هفتم) بهره می‌برد. ایسوس همچنین این اولترابوک زیبا را به 16 گیگابایت حافظه رم و تا 1 ترابایت SSD پرسرعت مجهز کرده است.

کیبورد ZenBook 3 Deluxe دارای دکمه‌های با جابجایی 1.2 میلی‌متر بوده و ترک‌پد presicion آن نیز از شیشه پوشیده شده و دارای یک حسگر اثر انگشت در گوشه بالایی آن است. زن‌بوک جدید ایسوس تنها 12.9 میلی‌متر ضخامت و کمتر از 1.36 کیلوگرم وزن داشته و می‌تواند رقیبی جدی برای مک‌بوک پرو 13 اینچی اپل باشد. ایسوس این نوت‌بوک را به اسپیکرهای استریو رو به کاربر با سیستم صدای Harman/Kardon مجهز کرده و بدنه فلزی آن را نیز درست مانند سایر زن‌بوک‌ها با الگوهایی دایره‌ای شکل در پشت مزین کرده است.

ZenBook 3 Deluxe ایسوس با قیمت پایه 1700 دلار عرضه خواهد شد اما اگر نسخه‌های با حافظه رم و SSD حجیم‌تر را بخواهید باید پول بیشتری هم پرداخت کنید.

منبع: فارنت