مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

مشکل خاموش شدن ناگهانی به گوشی های پیکسل گوگل هم سرایت کرد

6289345e 6acd 460e 994b 93d58de0982f

طی روزهای اخیر، خبردار شدیم که برخی از گوشی های نکسوس 6P دچار مشکلی شده اند که به موجب آن، حتی هنگامی که حداقل سی دصد از ظرفیت باتری همچنان باقی مانده، خاموش می شوند و تنها راه برای روشن کردن مجدد آن، وصل کردنش به شارژر است. تا پیش از این، به نظر می رسید که فقط گوشی های نکسوس 6P دچار این مشکل هستند، اما حالا برخی از کاربران گوشی گوگل پیکسل نیز از چنین مشکلی خبر داده اند.
به استناد مطلبی که در شبکه اجتماعی ردیت انتشار یافته، برخی از کاربران گوشی های پیکسل گوگل اعلام کرده اند با مشکل خاموش شدن گوشی، علیرغم وجود میزان کافی باتری روبرو هستند. در یکی از این مطالب آمده “گوشی پیکسل 32 گیگابایتی من که کمتر از یک ماه عمر دارد حالا دچار مشکل باتری شده. دو بار طی 5 روز اخیر، در حالی که با آن کار می کردم خود به خود خاموش شده. در هر دو مورد، باتری بین 25 تا 35 درصد باقی مانده بوده و در حالت عادی، باید سه تا چهار ساعت دیگر روشن می مانده. بار اول به آن توجهی نکردم. اما امروز این مشکل یک بار دیگر پیش آمد. من الان در یک سفر کاری در هند به سر می برم و از خدمات پشتیبانی راضی نیستم. تنها چیزی که به من گفتند این بود که باید گوشی خودم را ریست کارخانه ای کنم و منتظر بمانم تا اگر بار دیگر خاموش شد به آنها اطلاع بدهم.”
به نظر می رسد عده دیگری از کاربران گوشی پیکسل نیز با این مشکل روبرو هستند، هرچند بعید است که مشکلی سراسری باشد.
هنوز مشخص نیست علت این مشکل در کجاست، و همچنین نمی دانیم که ریشه سخت افزاری دارد یا نرم افزاری. اما چیزی که به خوبی مشخص است این است که گوشی های ساخت گوگل هر از گاهی با چنین مشکلی روبرو می شوند.

منبع: تک شات