مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

قسمت سوم سری‌فیلم‌های Cloverfield برای اکران در ۲۰۱۸ رسما معرفی شد

8e64fee5 b7b6 4ca3 b0c0 43902b57e2b9

روز گذشته کمپانی پارامونت پیکچرز، سازنده فیلم محبوب و پر فروشTen Cloverfield Lane، رسما ساخت قسمت بعدی سری‌فیلم‌های Cloverfield را تایید کرد.

فیلم سینمایی «ذره لعنتی» (God Particle) – که قبلا زمزمه‌هایی درمورد اینکه جی.جی. آبرامز بر روی آن کار می‌کند شنیده می‌شد – در ابتدا برای اکران در فوریه ۲۰۱۷ برنامه‌ریزی شده بود. این فیلم سینمایی که به عقیده‌ خیلی‌ها سومین قسمت سری‌فیلم‌های Cloverfield است، تاریخ اکران دقیق خود را از دست داده است. بر طبق شواهد موجود، God Particle به احتمال زیاد سومین قسمت فیلم‌های کلاورفیلد نیست؛ چراکه به‌تازگی پارامونت پیکچرز به‌صورت رسمی سومین قسمت سری‌فیلم‌های کلاورفید را – که هنوز اسم مشخصی ندارد – برای اکران در ۲۰۱۸ معرفی کرده است.

طبق ادعای جی.جی. آبرامز، دو کمپانی Bad Robot و Paramount قصد دارند طی سال‌های آینده، دنیایی سینمایی بسازند که با دارا بودن یک المان مهم – که همه فیلم‌های کلاورفیلد را به هم متصل می‌کند – قرار است حسابی با دل و درون طرفداران بازی کند؛ و این المان، چیزی نیست جز «بیگانه‌ها».

قسمت دوم سری‌فیلم‌های کلاورفیلد (که با اسم جاده ۱۰ کلاورفیلد شناخته می‌شود) توانست بسیار موفق ظاهر شود و حدوددا ۱۰۸ میلیون‌دلار در باکس‌آفیس پول به جیب زند. جالب است بدانید که این فیلم بودجه‌ای ۱۵ میلیون‌دلاری داشته است.

منبع: تک شات