مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

اپ استور پرفروش ترین ماه خود را پشت سر گذاشت

11c14c98 30b0 4ad0 a62b 16616d1bf37a

فروشگاه آنلاین اپل استور، مقصد اصلی برای کاربران دستگاه های مجهز به سیستم عامل iOS به هنگام خرید اپلیکیشن ها و بازی ها است. این فروشگاه همواره محل درآمد برای اپل بوده و این روند سوددهی طی سال های اخیر بیشتر شده است.
فیل شیلر، معاون اول اپل در حوزه بازاریابی جهانی به تازگی در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده اپل استور طی ماه نوامبر، پرسودترین دوره خود را پشت سر گذاشته است.

آقای شیلر هرچند از اعلام این خبر خوشحال بود، اما به جزییات آن اشاره ای نکرد. به این ترتیب، نمی دانیم که این آمار مربوط به تعداد دانلود اپلیکیشن ها است یا میزان سودی که اپل از فروش آنها بدست آورده است.

با نگاهی به عملکرد ماهانه اپل استور از ابتدای آغاز به کار تا به امروز، می بینیم که میزان فروش این فروشگاه به طور تدریجی رو به افزایش بوده، چرا که طی این سال ها همواره به تعداد کاربران آیپد و آیفون نیز افزوده شده است.

این موقعیتی مناسب را در اختیار برنامه نویسان موبایل قرار می دهد تا با استفاده از بازاری متشکل از صدها میلیون کاربر، به درآمدی مناسب دست پیدا کنند. البته اپل نیز در این میان سود می برد و به ازای فروش هر اپلیکیشن، درصدی از مبلغ فروش را دریافت می کند.
انتظار می رود میزان فروش اپ استور طی ماه جاری از این نیز بیشتر شود، چرا که بسیاری از افراد اپلیکیشن هایم وبایل را هدیه ای مناسب برای سال نو می دانند. هرچه تعداد دستگاه های فروخته شده توسط اپل بیشتر می شود، سود اپ استور نیز بالاتر می رود.

منبع: تک شات