مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

نسخه‌ی جدید اینستاگرام ویندوز ۱۰ موبایل از کانتینیوم پشتیبانی می‌کند

instagram new lead 2016

اخیرا به‌روزرسانی جدیدی برای برنامه‌ی اینستاگرام برای ویندوز ۱۰ موبایل منتشر شده است. این به‌روزرسانی، نسخه‌ی برنامه را به 8.534.18899.0 تغییر می‌دهد. با این‌که لیست تغییرات رسمی منتشر نشده، اما به‌نظر می‌رسد که پخش ویدیوی جدیدی در داخل برنامه وجود دارد. کاربران می‌توانند با یک‌بار لمس صفحه‌نمایش، این ویدیوها را بی‌صدا کنند. در ادامه همراه ترنجی باشید.

این به‌روزرسانی به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند به‌طور کامل نوار بالا را مخفی کنند. از تغییرات مهم دیگر، می‌توان به پشتیبانی از کانتینیوم اشاره کرد اما با این‌حال خبری از چرخش افقی برنامه نیست. این می‌تواند نشانه‌ای برای عرضه‌ی اینستاگرام برای دستگاه‌های ویندوز ۱۰ در آینده‌ای نزدیک باشد. کسانی که به‌روزرسانی جدید اینستاگرام را بر روی گوشی خود با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل (مانند مایکروسافت لومیا ۹۵۰ یا لومیا ۹۵۰ ایکس‌ال) نصب کرده‌اند، می‌گویند که اینستاگرام نسبت به قبل سریع‌تر اجرا می‌شود.

اگر هنوز برنامه‌ی اینستاگرام را بر روی گوشی ویندوزی خود نصب نکرده‌اید، می‌توانید آن از این لینک دریافت کنید. مدت‌ها پیش، اینستاگرام یکی از برنامه‌های محبوب سیستم‌عامل iOS و اندروید بود که برای سیستم‌عامل ویندوز فون در دسترس نبود و به‌همین دلیل، کاربران مجبور بودند که از برنامه‌های شخص ثالثی که منتشر شده بود، استفاده کنند.

منبع: ترنجی