مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

بر اساس تیزر تبلیغاتی ایسوس، زنفون 3 ظاهرا 6 گیگابایت رم خواهد داشت

ada584ae 4f12 4a8d 8b26 3eed8a983dc5

 

ایسوس با معرفی گوشی‌های هوشمند سری Zenfone 2 توانست محصولی با امکانات مناسب و مشخصات فنی قابل توجه را با قیمتی بسیار رقابتی روانه بازار کند و همین امر سبب شد تا کاربران از این سری گوشی‌های هوشمند ایسوس استقبال خوبی به عمل آورند. مدتی است که شایعات در مورد نسل جدید این گوشی‌ها یعنی Zenfone 3 به گوش می‌رسد و بر اساس جدیترین تصویر تبلیغاتی لو رفته از این محصول، ظاهرا باید منتظر دستگاهی با ۶ گیگابایت رم پرداشی باشیم.

حال اگر فرض را بر این بگیریم که شایعاتی که پیش‌تر در مورد ASUS ZenFone 3 منتشر شده‌اند حقیقت داشته باشند، می‌توان انتظار داشت که مدل‌های جدید این گوشی‌هوشمند به ۶ گیگابایت رم پردازشی مجهز شوند. با توجه به تصویری که گفته می‌شود یکی از تیزرهای تبلیغاتی ایسوس است نیز اعلام شده که مدل‌های جدید Zenfone 3 با رم ۶ گیگابایت عرضه می‌شوند. اطلاعاتی که در مورد این محصولات فاش شده بیان می‌دارند که برنامه ایسوس عرضه چند مدل با رم پردازشی ۴ و ۶ گیگابایتی Zenfone 3 است و نیز انتظار می‌رود سه مدل جدید با نام‌های ZenFone 3 و ZenFone 3 Deluxe و ZenFone 3 Max روانه بازار شوند. هنوز اما نمی‌توان از صحت کامل این گزارش‌ها و شایعات اطمینان حاصل کرد و مثل همیشه باید بگوییم که این خبر هنوز کاملا تایید نشده است.

در حال حاضر می‌توان گفت اگر شایعات منتشر شده در مورد Zenfone 3 درست از آب درآیند، این محصول را می‌توان یک پرچمدار به تمام معنا دانست. گوشی یاد شده احتمالا با صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل همراه است و در دو مدل با رم پردازشی ۴ و ۶ گیگابایت و نیز حافظه داخلی با ظرفیت‌های متفاوت عرضه می‌شود. مدل Deluxe ممکن است از ۱۲۸ یا حتی ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ذخیره سازی بهره ببرد و این در حالی است که مدل معمولی به احتمال زیاد با حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت عرضه می‌شود. همچنین بر طبق شایعات، پردازنده بکار رفته شده Zenfone 3 نیز اسنپدراگون ۸۲۰ خواهد بود که شامل ۴ هسته پردازشی ۶۴ بیتی است. دوربین اصلی این محصول ۲۳ مگاپیسلی و بر اساس گزارشات و شایعات مختلف احتمال زیادی وجود دارد که Zenfone 3 بدنه‌ای از جنس فلز داشته باشد و در این شرایط باید دید قیمت آن چگونه تعیین می‌شود. تمامی گوشی‌های هوشمند سری Zenfone 2 از نظر قیمتی بسیار به صرفه محسوب می‌شوند، بخصوص اینکه از نظر مشخصات آن‌ها را با سایر مدل‌های بازار مقایسه کنید. بنابراین انتظار می‌رود مدل‌های جدید ZenFone 3 نیز چندان گران‌قیمت نباشند اما برای فهمین این موضوع باید کمی صبر کنیم تا گوشی مورد بخث به صورت رسمی توسط ایسوس معرفی شود.

منبع: زومیت