مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

گلکسی نوت 7 بازسازی شده به سادگی از نمونه اصلی قابل تشخیص است

galaxy note 7 refurbished 1

همانطور که احتمالاً مستحضر هستید، سامسونگ در اوایل سال جاری طی بیانیه ای به صورت رسمی اعلام نمود که نسخه بازسازی شده گلکسی نوت 77 را در برخی بازارهای منتخب عرضه خواهد کرد. حالا تصاویر تازه ای از موبایل مورد اشاره منتشر شده که حاکی از امکان تشخیص ساده آن نسبت به نسخه اصلی است.

گفتنی است مدل بازسازی شده یا ریفربیشد گلکسی نوت 7 به باتری با ظرفیت 3200 میلی آمپر ساعت مجهز خواهد بود که نسبت به نسخه اولیه از 3000 میلی آمپر ساعت ظرفیت کمتر برخوردار است.

 همچنین باید عنوان کرد که هنوز نام رسمی آن از طرف سامسونگ مورد تأیید قرار نگرفته اما برخی شایعات به اسم مدل FE گلکسی نوت 7 (Galaxy Note FE) اشاره داشته اند که در واقع مخفف عبارت «Fan Edition» و یا «نسخه طرفداران» است.

اما همانطور که در تصاویر به ثبت رسیده از مدل FE گلکسی نوت 7 ملاحظه می کنید، در پنل پشتی دستگاه یک حرف «R» بزرگ به نشانه ریفربیشد یا بازسازی بودن آن است. از همین رو به راحتی می توان آن را از نسخه اورجینال گلکسی نوت 7 تشخیص داد.

به نظر می رسد کماکان باید منتظر خبرهای رسمی بیشتر از طرف سامسونگ در رابطه با زمان عرضه و برچسب قیمت تلفن همراه مورد بحث باشیم.

منبع: دیجیاتو