مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

پیکسار هیچ برنامه‌ی مشخصی برای سال 2019 به بعد ندارد

pestevydt77spk38tnti

احتمالا کمپانی معروف پیکسار را می‌شناسید. این کمپانی در حوزه‌ی تولید انیمیشن‌های جذاب برای کودکان٬ نوجوانان و بزرگسالان فعالیت می‌کند. این شرکت در سال‌های اخیر به دلیل کاهش یافتن علاقه‌ی افراد برای خرید کارتون و انیمیشن از این شرکت٬ دچار افت مالی شده است اما در حالی که همگان فکر می‌کردند که پیکسار برنامه‌ی سال 2019 به بعد خود را به‌زودی منتشر کند٬ هنوز خبری از این برنامه نیست.

احتمالا (البته می‌‌توان با ضریب خطای کمتر از یک درصد گفت به صورت قطعی) شما همانند ما با کارتون‌های شرکت پیکسار آشنایی دارد. کارتون‌هایی همانند شگفت انگیزان٬ ماشین‌ها٬ داستان اسباب بازی‌ها و بسیاری دیگر از کارتون‌هایی که دوران بچگی من و احتمالا شما را شکل داده‌اند. داستان شگفت انگیزان هنوز هم در خاطر من به‌صورت کامل ذخیره شده است و یادم نمی‌رود که بعد از دیدن کارتون ماشین‌های 1 به چه اندازه خوشحال بودم.

اما برنامه‌ی پیکسار تا سال 2019 چگونه است؟

  1. ماشین‌ها 3 در تاریخ 16 June سال 2017
  2. در اواخر 2017 فیلم CoCo
  3. در 15 June سال 2018 داستان اسباب بازی‌ها 4
  4. در 21 June سال 2019 شگفت انگیزان 2

به روی پرده خواهند رفت. بعد از اکران شگفت انگیزان 2 مشخص نیست که این کمپانی قرار است چه رویه‌ای را در پیش بگیرد و ممکن است  در صورت شکست پیکسار در اکران این چند انیمیشن٬ شاهد خداحافظی پیکسار از این عرصه باشیم.

پیکسار در چند سال گذشته کارتون‌هایی همانند دانشگاه هیولاها٬ ماشین‌های 3 و داستان اسباب بازی‌ها 3 را به بازار عرضه کرد. درست است که از این سه انیمیشن استقبال بدی صورت نگرفت اما نتایج برای پیکسار ناامید کننده بود.

البته پیکسار به آینده امید دارد و در تلاش است تا با ایجاد تغییراتی در روند خود و همچنین بازاریابی بیشتر برای انیمیشن‌های آینده‌ی خود٬‌از فاجعه‌ی قریب الوقوعی جلوگیری کند.

منبع: ترنجی