مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

هوآوی فقط در ماه گذشته 12 میلیون تلفن هوشمند به فروش رسانده

Huawei Mate S AH NS logo 3

هوآوی با هدف رسیدن به جایگاه برترین تولیدکننده ی موبایل همه تلاشش را به کار بست و بسیار سریع هم توانست چشم اندازهای خود را محقق گرداند به طوری که در سال 2015 میلادی با فروش بیش از یکصد میلیون دستگاه تلفن هوشمند، به عنوان سومین برند برتر این حوزه معرفی گشت.

از جمله بهترین دیوایس هایی که این شرکت چینی تاکنون عرضه نموده می توان به فبلت Mate 8، ساعت هوشمند مبتنی بر Android Wear و اسمارت فون نکسوس 6P اشاره نمود. خانواده P8 این برند نیز محصولات قابل توجهی هستند که بسیار مورد توجه کاربران در سراسر دنیا قرار گرفته اند.

در همین راستا و بر اساس گزارشی که شرکت مورد بحث منتشر نموده، P8 Lite از زمان عرضه تاکنون بیش از 10 میلیون نسخه فروخته. به صورت کلی هم خانواده P8 یعنی P8, P8 Lite و P8 Max مجموعا 16 میلیون دستگاه فروش داشته اند.

به ادعای هوآوی بخش بزرگی از این میزان فروش در خارج از کشور چین بوده و جالب است بدانید بیشترین بازار فروش این محصولات را کشورهای اروپائی به خود اختصاص داده اند.

اما فارغ از تمامی موارد مطرح گشته، موضوع جالب تر در مورد این آمار این است که شرکت یاد شده فقط در ماه گذشته میلادی حدود 12 میلیون دستگاه موبایل به فروش رسانده که این میزان در مقایسه با بازه ی زمانی مشابه در سال گذشته، 93 درصد افزایش داشته است.آمار فروش هوآوی در سال گذشته نیز نشان می داد فروش این شرکت در سال 2015 میلادی به نسبت سال 2014 حدود 44 درصد رشد داشته.

Huawei-P8-Lite-sales_11

از جمله محصولاتی که موجب موفقیت این شرکت چینی شده P8 Lite است که از مشخصات آن می توان به صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 720p، دو گیگابایت رم و چیپست 8 هسته ای کایرین 620 اشاره نمود.

با توجه به آماری که هوآوی منتشر نموده، هوآوی سال بسیار خوبی را آغاز نموده. حالا باید تا کنگره جهانی موبایل که در ماه آتی برگزار خواهد شد منتظر بمانیم و ببینیم چه محصولات جدیدی را به دیوایس ها کنونی خود اضافه خواهد کرد و آیا می تواند این مسیر پیشرفتی که در پیش گرفته را همین طور تخت گاز ادامه دهد یا خیر.

در همین راستا خوب است یادآوری کنیم شایعات پراکنده ای در مورد ارائه موبایل های P9 از این کمپانی در وب وجود دارند که برای آگاهی از درست یا غلط بودنشان باید تا MWC صبر کرد.

منبع: دیجیاتو