مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

هزاران کاربر همچنان از گلکسی نوت 7 استفاده می کنند

4ceb893e 5e88 4c4e 8894 fdf1a22626f2

احتمالا متعجب خواهید شد که بدانید همچنان بسیاری از کاربران در ایالات متحده از گوشی دردسرسایز گلکسی نوت 7 استفاده می‌کنند و با وجود تمامی تلاش‌ها و فراخوان‌های سامسونگ، این گوشی را پس نداده یا تعویضش نکرده‌اند.

این شرکت مخابراتی با همکاری اپراتورهای اصلی مخابراتی در ایالات متحده، بروزرسانی‌های نرم افزاری مختلفی را برای گلکسی نوت 7 ارسال کرده و گوشی‌های آنلاک شده نیز این بروزرسانی‌های نرم افزاری را دریافت کرده‌اند. هدف از ارسال این آپدیت‌های نرم افزاری جلوگیری از شارژ شدن کامل باتری نوت 7 و هم چنین غیر ممکن کردن ثبت این گوشی در شبکه‌های موبایلی بوده است.

ورازین آخرین اپراتور ایالات متحده بود که این بروزرسانی را برای مشتریان خود ارسال کرد، اما به نظر می‌رسد این اقدامات هنوز بسیاری از کاربران سامسونگ را برای بازگرداندن گوشی‌شان متقاعد نکرده است. مقامات رسمی ورایزن مدعی شده‌اند که هزارات مشتری این شرکت همچنان در حال استفاده از نوت 7 هستند.

ظاهرا این کاربران توانسته‌اند از دریافت این بروزرسانی جلوگیری کنند و همچنان به استفاده از نوت 7 خود ادامه می دهند. ویرازن عنوام کرده که به زودی طرح جدید را آغاز خواهد کرد تا مالکان در صورت تماس خروجی با استفاده از این گوشی‌ها، البته به جز تماس‌های اضطراری، تماس‌ها به سرویس خدمات مشتریان ارجاع داده شوند.

آن دسته از کاربرانی که هنوز گوشی خود را تحویل نداده اند هم چنان فرصت انجام این کار را دارند و یک اعتبار 100 دلاری نیز دریافت خواهند کرد.

منبع: تک شات