مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

نسخه ویژه گلکسی نوت 7 سامسونگ برای طرفداران بتمن در راه است

samsung galaxy note 7 injustice edition 1

همان طور که می دانید چندی پیش سامسونگ از نسخه ویژه گلکسی S7 Edge برای طرفداران Batman رونمایی کرد که مورد استقبال علاقه مندان نیز قرار گرفت. حال ظاهراً همین رویه برای گلکسی نوت 7 نیز در پیش گرفته شده.

در تصاویری که به تازگی منتشر شده موبایل گلکسی نوت 7 با طرح بتمن تحت عنوان Injustice Edition را می بینیم. این دستگاه رنگ مشکی شبق داشته و قسمت هایی از آن با رنگ طلایی برجسته شده اند، ضمن اینکه لوگوی طلایی رنگ بتمن در پشت آن جای گرفته.

samsung-galaxy-note-7-injustice-edition-2-600x450

به علاوه، کاربران می توانند تِم اختصاصی Batman که بر اساس بازی محبوب Injustice: Gods Among Us طراحی شده را نیز روی این اسمارت فون فعال سازند.

البته افرادی که قصد تهیه این تلفن همراه خاص را دارند، باید به این نکته نیز توجه داشته باشند که نسخه ویژه گلکسی S7 Edge با قیمت سرسام آور 1035 دلار به فروش رسید، و از آنجا که گلکسی نوت 7 قیمت بیشتری از S7 Edge دارد، پس انتظار می رود که نسخه بتمن آن بسیار بالاتر قیمت گذاری گردد.

لازم به ذکر است مدل ویژه S7 Edge صرفاً در بازار چین عرضه شد و بدین ترتیب احتمال می رود چنین سرنوشتی در انتظار Note 7 Injustice Edition نیز باشد. در این صورت، انتظار داریم که این دستگاه با 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رَم عرضه گردد.

منبع: دیجیاتو