مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

نرم‌افزار رسمی استیم برای ویندوز 10 موبایل منتشر شد

steam official storelisting

استیم یکی از سرویس‌های معروف عرضه کننده‌ی بازی‌های آنلاین است که در جهان شهرت زیادی دارد. سرانجام پس از ماه‌ها انتظار نرم‌افزار رسمی شرکت استیم برای ویندوز 10 موبایل و ویندوزفون منتشر شد.

از استور ویندوز خبرهای بسیار خوبی مخابره می‌شود و پس از تایید احتمال انتشار اسنپ چت برای ویندوز 10 موبایل٬ امروز خبر رسیده است که نرم‌‌افزار استیم نیز به ویندوز موبایل می‌آید.

در ابتدا ساعات صبح امروز ویندوز سنترال متوجه شد که این نرم‌افزار بر روی استور ویندوز و ویندوزفون قرار داده شده است اما امکان دانلود آن وجود ندارد. اما پس از چند ساعت برخی از کاربران گزارش دادند که موفق شده‌اند این نرم‌افزار را دانلود کنند.

از جمله ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌توان به:

  • امکان احراز هویت و اطمینان از اتصال ایمن با استفاده از Steam Guard
  • ارسال نظر و همچنین انجام معامله در استیم
  • فروش وسایل گیمینگ در بازار استیم
  • مشاهده‌ی لیستی از آخرین نرم‌افزارهای منتشر شده و محبوب‌ترین بازی‌ها
  • امکان خرید بازی به‌صورت آنلاین

اشاره کرد.

توجه داشته باشید که این اپلیکیشن به صورت یونیورسال منتشر نشده است و می‌توان آن را از فروشگاه نرم‌افزاری ویندوزفون نیز دریافت کرد. ممکن است در آینده شاهد عرضه‌ی نرم‌افزار یونیورسال این سرویس نیز باشیم.

اگر موفق به جستجوی این نرم‌افزار در استور ویندوز نشده‌اید می‌توانید آن را از لینک زیر پیدا و دانلود کنید. ممکن است این نرم‌افزار هنوز در دسترس تمامی افراد نباشد و در سرور کشور‌های مختلف فروشگاه قرار نگرفته باشد.

منبع: ترنجی