مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

نام تجاری “ال‌جی جی 6 وان” به ثبت رسید؛ گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی در چندین مدل عرضه خواهد شد؟

lg g5 review 17

شرکت ال‌جی، مدتی پیش چندین نام تجاری مرتبط با گوشی پرچم‌دار جدید خود را از جمله ال‌جی جی 6 کامپکت و ال‌جی جی 6 لایت به ثبت رساند. با این‌حال، اطلاعات جدیدی نشان می‌دهد که چندین نام تجاری دیگر برای گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی به ثبت رسیده است.

بر اساس گزارش تازه منتشرشده، شرکت ال‌جی، نام تجاری G6 C، G6 L و G6 M را به ثبت رسانده است. هم‌چنین، در کنار این مدل، نام تجاری ال‌جی جی 6 وان نیز به ثبت رسیده است.

احتمالاً G6 C به مدل کامپکت، G6 L به مدل لایت و G6 M به مدل “مینی” گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی اشاره می‌کند اما با توجه به نام‌گذاری محصولات شرکت ال‌جی، هنوز مشخص نیست که ال‌جی جی 6 وان به عنوان یک مدل متفاوت از گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی ارائه می‌شود یا ال‌جی جی 6 وان، نام یکی از لوازم جانبی رسمی برای گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی 6 خواهد بود.

به هرحال، مشخص است که در صورت عرضه گوشی پرچم‎‌دار جدید ال‌جی در مدل‌های مختلف و متنوع، ممکن است سری “جی” ال‌جی به عنوان سری محصولات پرچم‌دار جدید این سازنده تحت‌تاثیر قرار بگیرد. به همین جهت، احتمال می‌دهیم نام‌های تجاری جدید، برای عدم استفاده توسط سازندگان دیگر به ثبت رسیده باشد.

البته، صحت این گمانه‌زنی‌ به صورت رسمی تایید نشده است و نمی‌دانیم که شرکت ال‌جی از به ثبت رساندن نام‌های تجاری مختلف برای گوشی پرچم‌دار جدید خود چه هدفی را دنبال می‌کند.

منبع: شهرسخت افزار