مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

میزو پرو 6 به فلش LED دایره ای شکل قدرتمند برای عکاسی بهتر در شب مجهز میشود

94674f8420ca17ad8994124ac01cd2b3 L

میزو پرو 6 یکی از پرچمداران مورد انتظار سازندگان چینی به حساب میآید که تا کنون شایعات زیادی در مورد این اسمارتفون منتشر شده است. کمپانی میزو امروز رسما اعلام کرد که پرو 6، پرچمدار این برند کمتر از یک هفته ی دیگر و در روز 25 فروردین رونمایی خواهد شد. انتظار میرود این گوشی یکی از مهم ترین محصولات این کمپانی در سال 2016 باشد و همچنین طبیعتا میتوانیم انتظار فناوری های جالبی را بر روی این گوشی هوشمند داشته باشیم. در حال حاضر مطمئن هستیم که این گوشی به چیپست پردازنده ی مدیاتک Helio X25 و صفحه نمایش حساس به فشار مجهز خواهد و اکنون طبق آخرین شایعات، پرو 6 به فلاش دوربین دایره ای شکل بسیار قدرتمند در پشت گوشی مجهز خواهد شد. همراه ما باشید.

 

به لطف تصاویر رندر شده ی این پرچمدار که مستقیما توسط مدیر عامل اجرایی کمپانی میزو منتشر شده است، از این موضوع که میزو پرو 6 به یک فلاش LED منحصر به فرد در پشت گوشی مجهز خواهد بود با خبر شده ایم که احتمالا در مرکز این فلاش ، فوکوس خودکار لیزری نیز قرار گرفته است. حال طبق شایعات جدید، پرو 6 با فلاش LED دایره ای شکل قدرتمندی همراه خواهد شد که در حقیقت این فلاش از 10 فلاش مجزا تشکیل شده است. اگر این شایعه صحت داشته باشد باید شاهد ثبت تصاویر خیره کننده ی میزو پرو 6 در تاریکی مطلق شب باشیم.

همان طور که اشاره شد،  فوکوس خودکار لیزری پرو 6 در مرکز فلاش دایره ای شکل قرار خواهد گرفت که طبق گزارشات بهتر از نمونه های قدیمی عمل میکند. طبق گزارشات ترکیب این دو ویژگی باعث میشود که میزو پرو 6 تصاویر خیره کننده ای را در تاریکی شب ثبت کند. هر چند تا این لحظه هنوز این ویژگی به صورت رسمی از سوی میزو تائید نشده است و باید تا زمان معرفی این گوشی صبر کنیم.

در مورد دیگر مشخصات، میزو وجود چیپست پردازنده ی Helio X25 را تائید کرده است که این چیپست نسخه ی بهبود یافته ی چیپست Helio X20 به شمار میرود که از ده هسته ی پردازشی تشکیل شده است. همچنین میزو صفحه نمایش حساس به فشار پرچمدار جدید خود را نیز تائید کرده است و همچنین گزارش شده این صفحه نمایش از نمونه صفحه نمایش حساس به فشار هواوی بهتر عمل میکند. از دیگر ویژگی هایی که از پرو 6 انتظار میرود، وجود 4 گیگابایت حافظه ی رم و صفحه نمایش 5.2 اینچی فول اچ دی 1080P است. با اینکه چند روز دیگر پرو 6 رسما رونمایی خواهد شد با این حال انتظار داریم جزئیات بیشتری از این پرچمدار تا زمان معرفی منتشر شود.

منبع: سخت افزارمگ