مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

معرفی minimal to do;اپلیکیشنی برای مدیریت کارها با طراحی متریال

Minimial To Do 111

با معرفی اندروید آبنبات چوبی، طراحی مینیمال و منحصر به فردش «متریال دیزاین» خیلی زود جای خود را در دل کاربران اندروید باز کرد. این سبک طراحی به مرور زمان به قدری محبوبیت یافت که از انحصار اپلیکیشن های گوگل خارج شد و به سرعت در میان اپلیکیشن های شخص ثالث دیگر فراگیر گشت.

اپلیکیشن های مدیریت کارها هم از این طراحی زیبا بی بهره نمانده اند. Minimial To Do ابزاری است که می توانید در رابط کاربری مینیمال آن، از کارهای انجام نشده تان فهرست بسازید تا هرگز انجامشان را فراموش نکنید.

اگر برای مدیریت کارها، رابط کاربری شلوغ و پرجزئیات اپلیکیشن هایی همچون Todoist را نمی پسندید، شاید Minimal To Do بتواند نظرتان را در مورد چنین ابزارهایی تغییر دهد.

کار با Minimal To Do بسیار ساده است. کافیست روی دکمه شناور گوشه تصویر اشاره کنید تا منوی ایجاد فهرست وظایف نمایان گردد. در این قسمت می توانید کارها و وظایف را ثبت کنید، برایشان عنوان در نظر بگیرید و در نهایت آن را به فهرست انجام کارهایتان اضافه نمایید.

Minimial-To-Do-222

اما برای جلوگیری از فراموشی انجام این کارها باید چه کرد؟ کافیست در منوی ایجاد وظایف، گزینه Remind me را انتخاب کنید تا قادر به تعیین یک یادآور برای آن وظیفه خاص باشید. زمانی که موعد یادآور فرا رسید، به شکل یک نوتیفیکیشن شناور از آن مطلع خواهید شد.

برای پیشگری از اذیت شدن چشم ها هنگام کار با Minimal To Do در تاریکی، اپلیکیشن یک گزینه Night Mode هم در اختیارتان قرار داده که رنگ قالب اپ را از روشن به تیره بر می گرداند. این اپلیکیشن کاربردی را می توانید به رایگان از گوگل پلی دریافت کنید.