مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

مشخصات گلکسی تب A 8.0 مدل 2017 پیش از معرفی فاش شد

5327317a 05d4 48b3 9ded 167f2b6be68d

اطلاعاتی در مورد تبلت جدید سامسونگ موسوم به گلکسی تب A 8.0 مدل ۲۰۱۷ فاش شده؛ در حالی که زمان زیادی تا رونمایی رسمی از این دستگاه باقی نمانده است.

با در نظر داشتن این موضوع که تبلت گلکسی تب A 8.0 با شناسه‌ی مدل Samsung SM-350 شناخته می‌شود، می‌توان حدس زد که تبلت جدید مورد بحث در واقع نسل جدید تب A 8.0 خواهد بود. با توجه به لیستی که توسط بنچمارک جی‌اف‌ایکس بنچ منتشر شده است، اکنون می‌دانیم Galaxy Tab A 8.0 مدل ۲۰۱۷ به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۳۵ مجهز خواهد بود. این تراشه شامل چهار هسته‌ی پردازشی ۱.۴ گیگاهرتزی است. از دیگر مشخصات فنی تبلت یادشده می‌توان به ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد.

گلکسی تب A 8.0 مدل ۲۰۱۷ دقیقا همانند نسل کنونی‌اش به یک صفحه‌نمایش ۸.۰ اینچی با رزولوشن اچ‌دی (۱۲۰۰ در ۸۰۰ پیکسل) مجهز خواهد شد. علاوه بر این دوربین اصلی این دستگاه ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

تا به این لحظه هنوز اطلاعاتی در مورد ظرفیت باتری محصول مذکور نداریم؛ اما ظاهرا گلکسی تب A 8.0 مدل ۲۰۱۷ با سیستم‌عامل اندروید ۷.۰ نوقا همراه خواهد بود. انتظار می‌رود این تبلت جدید اوایل ماه سپتامبر و در جریان برگزاری نمایشگاه IFA 2017 رسما معرفی شود. البته این احتمال وجود دارد که سامسونگ برای بازاریابی این دستگاه از نام دیگری به‌جای گلکسی تب A 8.0 مدل ۲۰۱۷ استفاده کند.

منبع: زومیت