مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

مرورگر کروم در برخی دستگاه‌ها به‌طور خودکار به نسخه 64 بیتی آپدیت خواهد شد!

Chrome 64Bit

در همین راستا و بنابر گزارش‌های منتشر شده گوگل قصد دارد در هنگام عرضه جدیدترین آپدیت این مرورگر، در سیستم‌عامل‌های 64 بیتی اگر کاربران از نسخه 32 بیتی بهره‌مند باشندو از حداقل 4 گیگابایت رم برخوردار باشند به صورت خودکار این مرورگرها را به نسخه 64 بیتی آپدیت کند.

نسخه ویندوز، لینوکس و MacOS مرورگر کروم هم‌اکنون به نسخه 58.0.3029.96 رسیده  و آپدیت نسخه 59 ظرف روزها و یا شاید هفته‌های آینده برای تمامی کاربران منتشر خواهد شد و بر این اساس اگر یک کاربر نسخه 32 بیتی بر روی سیستم عامل 64 بیتی خود نصب کرده باشد و گزینه آپدیت خودکار مرورگر او روشن باشد کروم به صورت خودکار به نسخه 64 بیتی آپدیت خواهد شد که مطمئنا به طور منطقی از عملکرد، امنیت و پایداری بیشتری برخوردار است.

البته حتی اگر شما به طور خودکار به نسخه 64 بیتی مهاجرت داده شوید همچنان قادر به استفاده از نسخه 32 بیتی خواهید بود و می‌توانید آن را به صورت مجزا از صفحه دانلود کروم دانلود کرده و نصب کنید.

در نسخه 59 علاوه بر این تغییر شاهد تغییرات و بهبودهای دیگری نیز خواهیم بود که برخی از آنها شامل رابط کاربری جدید فلت، پشتیبانی از تصاویر متحرک با فرمت PNG و بالاخره نمایش طبیعی و درست کارت‌های مرورگر در macOS است.

منبع: فارنت