مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

مایکروسافت به دنبال راهی برای آوردن Pokemon Go‌ و Snapchat روی ویندوز فون است

microsoft looking into ways to bring

Pokemon Go و Snapchat دو عنوانی هستند که درخواست‌های بسیار زیادی برای ساخت نسخه‌ی ویندوز فون آنها وجود دارد اما تاکنون خبری از سوی سازندگان آن‌ها مبنی بر اجابت درخواست کاربران وفادار این سیستم عامل منتشر نشده است. اما از سویی دیگر، مایکروسافت می‌گوید به دنبال گزینه‌هایی است تا بتواند این دو اپلیکیشن بسیار پرطرفدار را در دسترس کاربران ویندوز فون قرار دهد.

هنوز اعلامیه‌ی رسمی از طرف مایکروسافت در این زمینه منتشر نشده و فقط مهندسان این شرکت در برنامه‌ی Windows 10 Mobile Feedback مدعی هستند که مایکروسافت در حال بررسی گزینه‌های مختلف برای این کار است. بنابراین نمی‌توان هنوز از این بابت کاملا مطمئن بود و نباید امیدها را برای دریافت Pokemon Go یا Snapchat روی ویندوز فون خیلی بالا برد.

ما تعداد عظیمی درخواست از سوی کاربران برای آماده کردن این اپلیکیشن در ویندوز استور دریافت کرده‌ایم. تیم توسعه‌ی ویندوز استور به دنبال راهی است که به بهترین نحو بتواند به درخواست‌های شما پاسخ دهد. هر تغییری در این زمینه به اطلاع شما خواهد رسید.

این پاسخی است که به علاقمندان Pokemon Go در برنامه‌ی بازخورد ویندوز 10 موبایل داده شده است.

کاربران ویندوز فون یک درخواست دسته‌جمعی به Niantec فرستاده‌اند تا این شرکت، نسخه‌ی ویندوز فون بازی فوق پرطرفدار خود را نیز عرضه کند و تاکنون بیش از 50000 کاربر این درخواست را امضا کرده‌اند. در مورد Snapchat این مسئله سابقه‌ی بیشتری دارد و بارها درخواست‌هایی برای توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن ارسال شده اما آن‌ها این درخواست‌ها را رد کرده‌اند و اپلیکیشن خود را فقط برای اندروید و iOS‌ منتشر می‌کنند.

بدون شک، دیدن Pokemon Go‌ و Snapchat روی ویندوز فون خبر فوق‌العاده‌ای خواهد بود. نه فقط برای کاربران، که شرکت مایکروسافت نیز نیازمند اتفاقات مثبتی است تا از ریزش کاربران کاسته و بتواند به روز رسانی‌های ویندوز 10 موبایل ادامه دهد.

منبع: شهرسخت افزار