مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

مایکروسافت از سال آینده چت بات های اسکایپ را ناطق خواهد کرد

44

مایکروسافت که قصد ندارد فقط به گنجاندن کورتانا در لوازم خانگی بسنده کند، تصمیم دارد روشی را عرضه کند که کاربران بتوانند با بات های مورد نیاز خود در اسکایپ مکالمه ای واقعی داشته باشند. مایکروسافت در تلاش برای طبیعی تر کردن تجربه کار با چت بات ها، قصد دارد از سال آینده امکان دسترسی سوم شخص به API فراخوان اسکایپ را فراهم کند. با این کار، همکاران و شرکای مایکروسافت همچون StubHub و Expedia قادر خواهند بود صدا را به بات های خود بیافزایند که به کاربران اجازه خواهد داد جایگزینی برای چت متنی در اختیار داشته باشند.
این بات های ناطق علاوه بر بهره مندی از جذابیت بیشتر، قادر خواهند بود در پنجره های چت اسکایپ از ویدیو، فایل های صوتی و GIF نیز استفاده کنند.
در حالیکه این اقدام مایکروسافت برای کم کردن زحمت تعاملات متنی قابل تقدیر است و با توجه به روند موجود که به سمت استفاده از صداهای طبیعی در کنترل کننده ها پیش می رود نیز کاملا قابل قبول است، یک مورد در خصوص این چت بات های اسکایپ قابل تامل است. در عصری که همه ما تمایل داریم امور و وظایف روزمره خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به انجام برسانیم، شاید حرف زدن با دیگران بهیچوجه مطلوبمان نباشد – که برای بسیاری این مورد شامل روبات ها هم می شود!

منبع: تک شات