مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

قلم هوشمند به قاب گوشی های سامسونگ می آید

rrrrrr

به‌تازگی اخباری منتشر شده مبنی بر این که سامسونگ در حال کار روی پتنتی است که به قاب هوشمند مربوط می‌شود. با استفاده از این قاب هوشمند می‌توانید تمام پرچمداران سامسونگ را به قلم اس (S Pen) مجهز کنید!

اگر سامسونگ قابی طراحی کند که با کمک آن بتوانید تمام پرچم‌داران این شرکت را به استایلوس مجهز کنید، چه اتفاقی می‌افتد؟ آیا این مسئله از محبوبیت سری نوت سامسونگ می‌کاهد یا خیر؟!

پتنت جدیدی که سامسونگ در کره جنوبی منتشر کرده نشان می‌دهد این شرکت در حال کار روی ایده جدیدی است؛ قابی با نام S View که در داخلش یک قلم اس دارد و به شما اجازه می‌دهد هر دستگاه گلکسی را به نوت تبدیل کنید. البته در نظر داشته باشید هر محصولی نوت نمی‌شود و فقط اس پن نیست که نوت را به نوت تبدیل کرده است.

rrrrrr.jpg1

وقتی به سابقه سامسونگ نگاه می‌کنیم، ساخت قاب S View چندان دور از ذهن نیست، اما هنوز مشخص نیست که آیا این قاب در مراحل تولید است یا خیر. اگر واقعا سامسونگ در حال تولید چنین محصولی باشد، شاید هنگام معرفی گلکسی اس۷ با آن آشنا شویم. در حال حاضر سامسونگ هنوز این قضیه را رسما تایید نکرده است و باید صبر کنیم و ببینیم آیا این قاب واقعا تولید می‌شود یا در حد ایده باقی می‌ماند.