مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

قابلیت ویرایش پیام‌های ارسالی احتمالا به واتس اپ اضافه خواهد شد

e112f018 91a0 45b0 98dd bbe0245d1bd4

بروزرسانی جدیدی که برای واتس اپ عرضه خواهد شد به احتمال زیاد به مجهز به قابلیتی خواهد بود که برای آن دسته ار افرادی مفید است که در تایپ کردن بسیار تنبل هستند. نسخه بتای این اپلیکیشن پیام رسان نشان می‌دهد که به زودی کاربران می‌توانند پیام‌های ارسالی خود را ادیت یا حذف کنند.

با عرضه این قابلیت اگر در واتس اپ پیامی را به اشتباه یا با غلط املایی ارسال کرده باشید، در صورتی که مخاطب هنوز پیام را ارسالی را ندیده باشد، می‌توانید این طور وانمود کنید که هیچ گاه چنین پیامی را ارسال نکرده‌اید.

در حال حاضر کاربران تنها نی‌توانند پیام هایی که ارسال کرده‌اند رابه صورت محلی پاک کنند که به این معنی که در صورت ارسال پیامی با غلط‌های املایی تنها امکان پاک کردن آن از گوشی فرستنده وجود دارد اما در هر حال گیرنده پیام ارسالی را مشاهده خواهد کرد.

این قابلیت برای بسیاری از افراد مفید است و اگر شایعات صحت داشته باشند کاربران حتی می‌توانند تصاویر و ویدیوهای ارسالی را نیز ویرایش کنند.

هنوز تاریخ دقیق عرضه این اپلیکیشن اعلام نشده و از آنجایی که تغییرات مذکور در نسخه بتا مشاهده شده‌اند، هیچ تضمینی درباره عرضه عمومی آنها برای تمامی کاربران وجود ندارد.

منبع: تک شات