مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

قابلیت تغییر اندازه عکس به نسخه موبایل Google Docs اضافه شد

239c986d c85e 47aa aa05 8092f8cd0793

یکی از دلایلی که بسیاری از افراد تمایل دارند تا به جای اسمارت فون یا تبلت، از لپ تاپشان برای انجام کارها استفاده کنند، این است که به عقیده آن ها اپلیکیشن های موبایل هنوز هم از لحاظ قابلیت ها و امکانات نسبت به نسخه های دسکتاپ یا لپ تاپ ضعیف ترند.

اکنون گوگل تمام تلاش خود را کرده تا جدیدترین نسخه موبایل برنامه Google Docs را طوری توسعه دهد که کاربر با آن کاملاً راحت باشد و از امکانات و قابلیت های مختلف آن استفاده کند. بر طبق گزارشی که در وبسایت خبری Android Police منتشر شده، آپدیت تازه ای برای اپلیکیشن Google Docs عرضه شده که به کاربران این امکان را می دهد تا اندازه عکس ها را تغییر دهند. در واقع آن ها می توانند به کمک این نسخه جدید، تصاویر را به ابعاد و اندازه دلخواهشان درگ کنند.

کاربران هم چنین می توانند در نسخه جدید Google Docs، عکس ها را تغییر جهت دهند و جایشان را عوض کنند. هم چنین امکان اضافه کردن متن و قاب به عکس ها برای افراد فراهم شده است. ضمناً یک تب جداگانه به نام image در این اپلیکیشن وجود دارد که با کلیک بر روی آن، می توانید گزینه های بیشتری برای ویرایش عکس هایتان پیدا کنید. قابلیت دیگر این نسخه نیز به کاربران اجازه می دهد تا سرصفحه (هدر) و پانویس (فوتر) مورد نظرشان را در سند قرار دهند و در صورت تمایل آن را ویرایش کنند.

فعلاً به نظر می رسد که این آپدیت تنها برای کاربران اندرویدی عرضه شده باشد. البته اگر شما این نسخه را در گوگل پلی پیدا نمی کنید، نگران نباشید، چرا که گوگل تا چند روز دیگر آن را در دسترس تمامی کاربران اندروید قرار خواهد داد.

منبع: تک شات