مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

قابلیت بوک‌مارک کردن پست‌ها به اینستاگرام اضافه شد

d27fb78d 76ec 43fe ac7d 625ed8077f33

اگر از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام باشید، حتماً برایتان پیش آمده است که در حین مرور مطالب ارسالی دوستان خود و یا سایر کاربران این شبکه اجتماعی، با پستی برخورد کرده اید که بنا به دلایل مختلف امکان مشاهده آن برایتان مقدور نبود. این جا بود که آرزو می کردید که ای کاش می توانستید این پست ها را بوک‌مارک (Bookmark) کرده تا سر فرصت می توانستید آن را خوانده و یا مشاهده کنید. با

حال خبر خوش برای این دست از کاربران این است که امروز اینستاگًرام رسماً از اضافه شدن قابلیت بوک مارک کردن به این شبکه اجتماعی محبوب خبر داد. بر این اساس، کاربران می توانند تنها با ضربه زدن بر روی آیکون ویژه بوک مارک، پست مورد نظر را بر روی یک تب جدید در پروفایل خود ذخیره کنند. البته فراموش نکنید که این فرآیند کاملاً خصوصی و محرمانه خواهد بود و کسی متوجه بوک مارک شدن پست مورد نظر نخواهد شد.

اگر چه از امروز و در بروزرسانی جدید این اپلیکیشن، امکان بوک مارک کردن برای کاربران فراهم شد اما به اعتقاد بسیاری از تحلیلگران، این قابلیت می بایست خیلی زودتر از این ها اضافه می شد تا کاربران بتوانند از حداکثر ظرفیت های این پلتفرم نهایت استفاده را ببرند.

همانطور که اشاره شد، استفاده از این قابلیت بسیار ساده است و تنها کاری که کاربر می بایست انجام دهد تپ کردن بر روی آیکون ویژه بوک مارک است. همچنین، هیچ کاربری نمی تواند به بوک مارک های کاربر دیگر دسترسی داشته و یا آن ها را مشاهده کند.

اگر می خواهید که این ویژگی به اپلیکیشن اینستاگرام شما نیز اضافه شود، می توانید نسخه 10.2 این اپ را که برای کاربران اندروید و iOS و از طریق پلی استور و اپ استور عرضه شده است، دانلود کنید. همچنین این نسخه برای کاربران ویندوز 10 نیز عرضه شده که می توانند آن را از طریق ویندوز استور دریافت کنند.