مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

فیلم «Assassin’s Creed» در گیشه سینمای امریکا ناامید کننده ظاهر شد

558a39ec ad9c 419a 81cf 84d69c7dfbb6

تاکنون بسیاری از منتقدان سینما به فیلم «فرقه حشاشین» (Assassin’s Creed) روی خوش نشان نداده‌اند، اما نظر مخاطبان در مورد این فیلم سینمایی علمی تخیلی چیست؟ میزان فروش فیلم «فرقه حشاشین» در گیشه سینمای امریکا نشان می‌دهد که آنها نیز رضایت خاطر چندانی نسبت به این فیلم نداشته‌اند.

به گزارش وب سایت BoxOffice.com، میزان استقبال مخاطبان سینما از فیلم «فرقه حشاشین» در حال حاضر چندان جالب توجه نیست. رقم فروش این فیلم در سه روز انتهایی هفته کریسمس، تنها ۱۰.۳ میلیون دلار بوده است.

با وجود اینکه این فیلم در اواسط هفته به روی پرده سینماها رفت، این اعداد و ارقام برای یک فیلم پرهزینه، چندان مطلوب به نظر نمی‌رسد. فیلم «فرقه حشاشین»، تاکنون در عرصه جهانی چیزی در حدود ۳۶.۷ میلیون دلار فروخته است.

این فیلم قرار است که در سینماهای کشورهایی همچون بریتانیا، ایتالیا و نیوزیلند نیز به نمایش عمومی در آید، اما به نظر نمی‌رسد که این کشورها بتوانند مجموع رقم فروش آن را به طور قابل توجهی افزایش دهند.

با در نظر گرفتن بودجه تولید ۱۲۵ میلیون دلاری فیلم «فرقه حشاشین»، میزان فروش آن تا اینجای کار ناامید کننده بوده است. در صورتی که اکثریت مخاطبان نسبت به این فیلم نظر مثبتی نداشته باشند، بعید است که استودیوی فاکس قرن بیستم بتواند هزینه تولید آن را جبران کند. بر اساس گزارش وب سایت Rotten Tomatoes، تنها ۱۹ درصد از منتقدان سینما از فیلم «فرقه حشاشین» راضی بوده اند که این به هیچ وجه نشانه خوبی نیست. با وجود اینکه ۶۷ درصد از مخاطبان این فیلم از تماشای آن راضی بوده اند، احتمالاً عده زیادی از طرفداران سینما از مشاهده آن صرف نظر خواهند کرد.

عدم استقبال گسترده مخاطبان و منتقدان سینما از فیلم «فرقه حشاشین»، شکست تجاری دیگری را در کارنامه فیلم‌های بر گرفته از بازی‌های ویدیویی به ثبت می‌رساند. طرفداران سینما امیدوار بوده‌اند که این گونه آثار در حد و اندازه فیلم‌های اقتباس شده از کتاب‌های کمیک ظاهر شوند، اما بازخوردهای این چنینی خلاف این موضوع را نشان می‌دهد.

اشتباه استودیوی فاکس قرن بیستم این بود که فیلم «فرقه حشاشین» را همزمان با اکران فیلم پرطرفدار «روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان» (Rogue One: A Star Wars Story) به نمایش عمومی در آورد. فروش فوق‌العاده جدیدترین حماسه فضایی «جنگ ستارگان» در عرصه جهانی، احتمالاً موجب شده است که علاقمندان سینما تماشای آن را در اولویت خود قرار دهند.

منبع: تک شات