مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

شیائومی باید در سال 2017، هفتاد میلیون گوشی به فروش برساند

b3a8cdf3 341a 4e29 91be 5a31d9377249

شیائومی یکی از بزرگترین کمپانی های تولیدکننده اسمارت فون در چین است. اما سال گذشته طبق پیش بینی های این کمپانی پیش نرفت و حالا مدیرعامل شیائومی تصمیم گرفته اهداف آینده ی این کمپانی را برای حرکتی رو به جلو به اشتراک بگذارد. لی جون اعلام کرد که شیائومی، با حفظ رویه ی موجود در تولید انواع گجت های فناوری، باید برای موفقیت تمرکز خود را بر اسمارت فون هایش بگذارد. مدیرعامل شیائومی گفت که این کمپانی باید در سه محور حائز اهمیت تلاش خود را به کار بندد: نوآوری، کیفیت و ارایه. در ادامه با تک شات همراه باشید.
قابل ذکر است که بر اساس گزارش ها، سال گذشته شیائومی 58 میلیون دستگاه اسمارت فون به فروش رساند، که البته این آمار هرگز توسط شیائومی رسماً تایید یا رد نشد. شیائومی بعداً اعلام کرد که در دوره انتقال به سر می برد و به همین دلیل هم فروش شان مانند گذشته نبوده است. شیائومی در سال 2012 فروش 7.2 میلیون گوشی، سال پس از آن تعداد 18.7 میلیون، و سال 2014 فروش 61 میلیون گوشی را به ثبت رساند. در سال 2015 شیائومی 70 میلیون گوشی را به فروش رساند که موفق ترین سال کاری شیائومی از زمان تاسیس در سال 2010 را رقم زد. شیائومی زمانی تولیدکننده برتر اسمارت فون در چین بود ولی در حال حاضر هوآوی، اوپو و ویوو از شیائومی پیشی گرفته اند. بدون شک شیائومی در اندیشه تغییر روند موجود است و مدیرعامل آن سال خوشی را برای کمپانی خود پیش بینی کرده است.
اما به نظر یکی از تحلیلگران این صنعت، کوین وانگ، شیائومی برای آنکه بتواند به رشد خود ادامه دهد باید بتواند تعداد مشخصی گوشی را در سال جاری به فروش برساند. به گفته ی وانگ، این تعداد طلایی، همانند سال 2015، برابر با 70 میلیون است و اگر شیائومی بتواند این تعداد گوشی را تا پیش از پایان سال 2017 به فروش برساند، می تواند امسال را موفقیت آمیز بنامد. شیائومی در ماه جاری میلادی پرچمدار جدید خود، شیائومی می 6، را معرفی می کند که بنا بر اخبار 18 آوریل یا 299 فروردین محتمل ترین زمان برای آن خواهد بود.

منبع: تک شات