مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

شرکت اپل ممکن است آیفون Edition را با یک سنسور اثرانگشت در بدنه پشتی، ارائه دهد

fa5

تا به‌حال، دو احتمال برای سنسور تشخیص اثرانگشت در گوشی پرچم‌دار جدید شرکت اپل برای سال 2017 مطرح شده است؛ شرکت اپل از یک سنسور تشخیص اثرانگشت در زیر نمایشگر استفاده می‌کند و یا به جای استفاده از این فناوری که شرکت سامسونگ آن‌را قدیمی می‌داند، از سیستم تشخیص چهره برای گوشی آیفون 8 یا آیفون Editionn استفاده خواهد کرد. با این‌حال، گزارش جدید نشان می‌دهد که کوپرتینویی‌ها ممکن است در نهایت، آیفون پرچم‌دار جدید خود را با یک سنسور تشخیص اثرانگشت در بدنه پشتی ارائه دهند.

ظاهراً شرکت اپل تصمیم دارد تا همانند گوشی‌های اندرویدی، سنسور تشخیص اثرانگشت را در آیفون Edition به بدنه پشتی انتقال دهد؛ مشابه چنین کاری را شرکت سامسونگ نیز انجام داده است.

 هم‌چنین، در گزارش جدید به این موضوع اشاره شده است که شرکت اپل از یک روند نام‌گذاری مشابه با مدل‌های رده‌بالای ساعت‌مچی اپل واچ برای گوشی‌ پرچم‌دار جدید خود استفاده می‌کند؛ به همین جهت، شایعات پیشین مبنی بر عرضه آیفون 2017 اپل با نام آیفون Edition احتمالاً صحت خواهد داشت.

علاوه‌براین، ممکن است آیفون Edition بدون بدنه شیشه‌ای عرضه شود زیرا شرکت اپل نسبت به میزان مقاومت بدنه در هنگام سقوط گوشی از دست کاربران، نگران است و به همین جهت، آیفون Edition از یک شاسی فلزی استفاده می‌کند.

در حال‌حاضر، شایعات زیادی پیرامون گوشی‌های آیفون 2017 شرکت اپل وجود دارد و با توجه به رونمایی از گوشی گلکسی اس 8، این محصولات به تنها سوژه شایعه‌پردازان در ماه‌های آینده تبدیل خواهند شد. گمان‌ می‌رود که شرکت اپل به همراه آیفون 8 یا آیفون Edition از دو گوشی ارزان‌قیمت‌تر آیفون 7s و آیفون 7s پلاس نیز رونمایی کند.

منبع: شهرسخت افزار