مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

سونی پیکچرز : هتل ترانسیلوانیا 3 در اواخر شهریورماه سال 1397 اکران خواهد شد

hoteltrans0002 0

هتل ترانسیلوانیا 2 در سال گذشته، اکران شد و توانست با فروش 473 میلیون دلاری، این سازنده را به تولید یک دنباله تازه برای این مجموعه ترغیب نماید. سونی پیکچرز، به‌تازگی زمان اکران رسمی هتل ترانسیلوانیا 3 و کارگردان این انیمیشن را اعلام کرده است.

پس از این‌که دومین قسمت از این فرانچایز، فروش جهانی بسیاری خوبی داشت؛ سونی پیکچرز، تصمیم گرفت تا دنباله‌ تازه‌ای را برای این مجموعه تدارک ببیند. به‌گفته‌ی وب‌سایت IGN، شرکت سازنده اعلام کرده است که ” هتل ترانسیلوانیا 3 ” در در تاریخ 21 سپتامبر 2018 ( 30 شهریورماه 1397 ) اکران می‌شود. کارگردانی این مجموعه بنابر اعلام‌رسمی سونی پیکچرز، هم‌چنان برعهده گندی تارتاکوفسکی قرار دارد. 

در سپتامبر سال 2015، تارتاکوفسکی اعلام کرده بود که وی کارگردانی قسمت سوم از فرانچایز ” هتل ترانسیلوانیا ” را برعهده ندارد و تصمیم دارد تا برروی ایده‌های دیگری، مشغول به کار شود. در زمان، وی به‌طور رسمی گفته بود: « هتل ترانسیلوانیا 3 بدون من، ساخته می‌شود. کارگردانی دو قسمت اول این مجموعه برای من، کافی است! »

ظاهراً، گذر زمان باعث شده است تا گندی تارتاکوفسکی، نظر خود را درباره کارگردانی قسمت سوم هتل ترانسیلوانیا تغییر دهد و ایده‌ی تازه‌ای برای طراحی و عرضه سومین قسمت، داشته باشد. تارتاکوفسکی، در این‌باره اعلام کرده است :

من در آن زمان، فکر می‌کردم که به‌خوبی موفق شده‌ام تا دنیای دو قسمت اول از مجموعه هتل ترانسیلوانیا را به‌نمایش بگذارم؛ اما هنگامی‌که از این انیمیشن دور شده بودم و برروی سریال دیگری کار می‌کردم، ایده‌ای به ذهنم رسید که مرا برای کارگردانی قسمت سوم این فرانچایز و یک ماجراجویی تازه، هیجان‌زده کرد.

آدام سندلر برای صداپیشگی شخصیت دراکولا و میشل موردوکا به‌عنوان تهیه‌کننده به تیم تولید هتل ترانسیلوانیا 3 محلق خواهند شد. اندی سبمرگ و سلنا گومز، بار دیگر صداپیشگی دو شخصیت اصلی جانی و میویس را برعهده خواهند داشت. کریستین بلسون، رئیس سونی پیکچرز انیمیشن در طی یک مصاحبه اعلام کرده است که قسمت سوم هتل ترانسیلوانیا، یکی از راه‌هایی است که سونی می‌تواند حضور جدی‌تری در دنیای انیمیشن‌ها داشته باشد.

منبع: ترنجی