مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

سامسونگ پیش بینی فروش اولیه گلکسی اس 8 را به 17 میلیون افزایش داد

c29d6667 7404 42a8 ad6e 1a3ce8327246

بر اساس آخرین گزارش ها از کره جنوبی، سامسونگ فروش اولیه گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را به 177 میلیون افزایش داد. این غول دنیای فناوری انتظار دارد که پرچمدار آتی سامسونگ با تقاضای قابل توجهی روبرو شود و به همین دلیل هم میزان پیش بینی شده فروش این محصول را نسبت به فروش اولیه گلکسی اس 7 و اس 7 اج که بهار سال گذشته به رکورد فروش 12 میلیون دست یافتند، 40% افزایش داده است.
به دنبال توقف تولید گلکسی نوت 7، سامسونگ حجم تولید گلکسی اس 7 و اس 7 اج را افزایش داد، اما پرچمداران سال 2016 این کمپانی نتوانستند بازاری که سامسونگ به دلیل مشکلات نوت 7 از دست داده بود را جبران کنند. به همین دلیل، حالا سامسونگ انتظار دارد که تقاضا برای گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس بیش از حد معمول باشد و سعی دارد خود را برای این تقاضا آماده کند. گزارش های قبلی نشان می دهند که بزرگترین تولیدکننده اسمارت فون دنیا با گلکسی اس 8 به دنبال ثبت رکورد فروش 60 میلیونی است. سامسونگ سابقه فروش 48 میلیون اس 7 و اس 7 اج و همینطور 45 میلیون اس 6، اس 6 اج و اس 6 اج پلاس را در کارنامه خود دارد. ناظرین این صنعت معتقدند که تا پایان سال جاری سامسونگ قادر به فروش 55 میلیون گلسی اس 8 و اس 8 پلاس خواهد بود.
تمایل سامسونگ به افزایش فروش اولیه اسمارت فون جدید این کمپانی قطعا با توجه به کمبود قطعات مورد استفاده در این دو گوشی محدود می شود. اخیراً گزارشی منتشر شده است که بیان می کند Samsung Display قادر است در طی سه ماهه نخست سال جاری حدود 16 میلیون نمایشگر اولد را برای پرچمداران آتی سامسونگ تولید کند که شش میلیون آن به گلکسی اس 8 پلاس اختصاص خواهد داشت. در هر حال، این اطلاعات مستقیماً با گزارش قبلی که ادعا می کرد سامسونگ تعداد بیشتری اس 8 پلاس در مقایسه با اس 8 تولید خواهد کرد در تناقض است.

منبع: تک شات