مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

سامسونگ دوبرابر موجودی ابتدایی گلکسی اس 7 را برای اس 8 تدارک دیده است

galaxy s8 s8 plus

با وجود این‌که شایعات خبر از موجودی ابتدایی محدود گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس داشتند اما حالا مدیر بخش موبایل سامسونگ این شایعه را تکذیب کرده است.

به گفته Dong-jon Koh مدیر بخش موبایل سامسونگ اعلام کرده هیچ کمبود موجودی در عرضه گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس وجود نخواهد داشت و این شرکت حدود 20 میلیون دستگاه از این دو گوشی را برای فروش ابتدایی تدارک دیده است؛ به این ترتیب اگر قصد خرید گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را دارید جای نگرانی وجود ندارد.

پیش از این گفته می‌شد تولید تراشه‌های اکسینوس 8895 و اسنپ‌دراگون 835 که هر دو توسط سامسونگ انجام می‌شود با مشکلاتی روبرو شده و تعداد این تراشه‌ها را با محدودیت مواجه کرده است. کارشناسان باور دارند گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس فروش بسیار خوبی را تجربه خواهند کرد و حتی عرضه آیفون 8 انقلابی نیز نمی‌تواند در فروش این دو گوشی تأثیر چندانی بگذارد. همچنین مدیر عامل بخش موبایل سامسونگ نیز اطمینان دارد فروش گلکسی اس 8 حتی از گلکسی اس 7 نیز فراتر خواهد رفت.

در حال حاضر گوشی‌های پرچم‌دار سایر برندها فروش مناسبی ندارند و ال‌جی، اچ‌تی‌سی، سونی و هواوی کماکان در تلاش هستند تا بخش بیشتری از این بازار را به خود اختصاص دهند. جی 6 ال‌جی گوشی جذابی است که شاید بتواند ال‌جی را دوباره به سوددهی برساند درحالی‌که U Ultra اچ‌تی‌سی استقبال خوبی را تجربه نکرده و اکسپریا XZ Premium سونی نیز به این زودی‌ها به بازار عرضه نخواهد شد.

منبع: فارنت