مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

سامسونگ تلفن هوشمند تاشوی W2016 را معرفی کرد

tasho.jpg1

موبایل های تاشو هنوز هم که هنوز است در ژاپن و برخی کشورهای آسیایی طرفدار دارند و این مساله نشان می دهد که حتی در عصر تلفن های هوشمند عظیم الجثه با نمایشگرهای تاچ شان باز هم افرادی هستند که راحتی موبایل های تاشو را به آنها ترجیح دهند.

چند هفته ای می شود که موج شایعات در مورد تلفن هوشمند تاشوی جدید سامسونگ افزایش یافته است و حتی اخیرا اطلاعات مربوط به یکی از همین دستگاه های ساخت کمپانی کره ای مورد بحث از سوی TENNA چین منتشر گردید.

tasho.jpg2

آن دستگاه به اشتباه گلکسی گلدن 3 خوانده می شد در حالی که حالا با نام W2016 در اختیار اپراتور چاینا موبایل قرار گرفته است.

مشخصات دستگاه با آنچه پیشتر لو رفته بود، تفاوت چندانی ندارد؛ ابعاد نمایشگر آن برابر با 3.9 اینچ و رزلوشن آن 1280 در 768 پیکسل است. یک چیپست 2.1 گیگاهرتزی نیز برای این موبایل در نظر گرفته شده و 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی نیز امکانات ذخیره سازی اش را تشکیل می دهند.

tasho4

برای عکس برداری و فیلم برداری با W2016 هم یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی در نظرگرفته شده و برقراری ارتباطات تصویری و گرفتن سلفی هم به یک دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی محول گردیده است.

بدنه خوش ساخت این محصول از فلز و شیشه ساخته شده و کیفیت بالای موبایل های گلکسی اس 6 و نوت 5 را در ذهن تداعی می کند و انتخاب های رنگی کاربران دستگاه نیز به نقره ای و طلایی خلاصه می شوند.

tasho

موبایل تاشوی سامسونگ از اندروید 5.1.1 بهره می برد که به رابط کاربری TouchWiz مزین گردیده. اما کمپانی سازنده، به این امکانات بسنده نکرده و موارد دیگری نظیر شارژ سریع با سیم یا بدون سیم و باتری 2000 میلی آمپر ساعتی را نیز برای آن در نظر گرفته که با توجه به ابعاد نمایشگر، عمر نسبتا خوبی خواهد داشت.

tasho.jpg3