مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

سامسونگ به خریداران گلکسی اس 7، کارت میکرو اس دی 256 گیگابایتی هدیه می دهد

797144bb f053 44d6 8e9a e961758bf3ed

در حال حاضر بسیاری منتظرند تا کنگره جهانی موبایل بارسلون برگزار شود تا اسمارت فون های جدید را بشناسند و شاید پس از آن بتوانند محصول مورد نظر خودشان را از بین مدل های متنوع تر انتخاب کنند.

اکنون اگر شما هم در این اندیشه هستید که کدام اسمارت فون می تواند برایتان گزینه و انتخاب بهتری محسوب شود، بد نیست بدانید که سامسونگ پیشنهاد تازه ای ارایه داده که می تواند برای بسیاری جذاب باشد. این شرکت کره ای تنها به مدت یک هفته به تمامی خریداران گوشی های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج، یک کارت حافظه میکرو اس دی 256 گیگابایتی هدیه می دهد.

این کارت حافظه از نوع کارت های microSD EVO+ سامسونگ است که قیمت خرید آن به صورت جداگانه 256 دلار است. بد نیست بدانید که سرعت خواندن این کارت حافظه 256 گیگابایتی، 95 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن آن نیز 90 مگابایت بر ثانیه اعلام شده است. سامسونگ هم چنین اعلام کرده که این کارت با کلاس 10 و U3 سازگاری دارد و برای ثبت و ضبط فیلم های 4K بسیار مناسب است.

از آنجایی که احتمالاً پرچم دار بعدی سامسونگ موسوم به گلکسی اس 8، اواخر ماه مارس امسال روانه بازار می شود، تلاش کنونی این شرکت برای این که گوشی های گلکسی اس 7 بیشتری را به فروش برساند کاملاً منطقی به نظر می رسد. پس از اتفاقات بدی که برای گلکسی نوت 7 افتاد، مشتری مداری سامسونگ از همیشه پررنگ تر شد و این کاملاً برای شرکتی که در بازار رقابتی حرف های زیادی برای گفتن دارد، طبیعی است.

این پیشنهاد که به مشتریان ساکن آمریکا داده شده، تنها از تاریخ 20 بهمن تا آخر 26 بهمن معتبر است و علاقه مندان به خرید گوشی های گلکسی اس 7 می توانند در این تاریخ به سایت رسمی سامسونگ مراجعه کنند و گوشی جدیدشان را با این پیشنهاد خریداری کنند.

منبع: تک شات