مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

ریدلی اسکات از ساخت فیلم‌های ابرقهرمانی به دلیل داستان‌های غیرواقعی آن‌ها امتناع می‌کند

67bd40ba d7bf 4c2a 9dd4 857d67a6eb98

ریدلی اسکات، کارگردان کهنه‌کار سینما، به تازگی در مصاحبه‌ای با Digital Spy گفت که تا به حال هیچ یک از فیلم‌های ابر قهرمانی که به او پیشنهاد شده را نپذیرفته، چرا که داستان‌های آن‌ها بیش از اندازه غیر واقعی هستند. برای اطلاع از جزئیات خبر با تک‌شات همراه باشید.

ریدلی اسکات، کارگردان برجسته انگلیسی تبار که برای ساخت فیلم‌هایی همچون Gladiator، Alien و Blade Runner شناخته شده است، در مصاحبه اخیر خود با وب‌سایت Digital Spy از عدم علاقه خود به فیلم‌های ابرقهرمانی در سینما صحبت کرد:

فیلم‌های ابرقهرمانی در سبک کاری من نمی‌گنجند و به همین علت من تا به حال در این زمینه کاری انجام نداده‌ام. چندین بار فیلم‌هایی در این سبک به من پیشنهاد شد، اما من نمی‌توانم ماهیت بسیار سبک و غیر واقعی موقعیت‌هایی که یک ابرقهرمان در آن قرار می‌گیرد را باور کنم.

با اینکه ریدلی اسکات ادعا می‌کند که به سراغ فیلم‌های ابرقهرمانی نمی‌رود، اما او در صحبت‌های خود فیلم Blade Runner را به نوعی در این سبک قرار می‌دهد:

من در این زمینه کار کرده‌ام، فیلم Blade Runner به نحوی یک کمیک استریپ تمام عیار بود. داستانی تاریک که در دنیای غیرواقعی روایت می‌شود و فضای آن به گونه‌ای است که شما می‌توانید در دنیای این داستان‌ بتمن یا سوپرمن را جای دهید.

اسکات در ادامه گفت که اگر قرار باشد سراغ فیلم‌های ابر قهرمانی برود، ترجیح می‌دهد داستان فوق‌العاده‌ای برای آن داشته باشد، نه این که تقریبا هیچ داستانی روایت نکند. وی همچنین از ادامه ساخت فیلم‌های هوشمند در آینده کاری خود خبر داد.

علاوه بر این‌ها Ridley Scott، در صحبت‌های خود به این مسئله اشاره کرد که درباره وضعیت کنونی صنعت سینما نظر مساعدی ندارد و برای آینده این صنعت ابراز نگرانی کرد. این کارگردان در حال حاضر پروژه ساخت فیلم Alien: Covenant را در دست دارد که قرار است در ۲۹ اردیبهشت ماه سال آینده اکران شود.

منبع: تک شات