مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

رسمی: شرکت سامسونگ برنامه‌ای برای عرضه مدل بازسازی شده گلکسی نوت 7 ندارد

مدت کوتاهی پس از انتشار یک شایعه از کره جنوبی مبنی بر عرضه نسخه بازسازی شده فبلت گلکسی نوت 7 در بازارهای در حال توسعه مانند هند، این موضوع به صورت رسمی توسط شعبه سامسونگ در این کشور تکذیب شده است.

براساس اطلاعات به‌دست‌آمده، به‌نظر می‌رسد که گمانه‌زنی‌های موجود پیرامون تصمیم شرکت سامسونگ برای عرضه مدل جدید فبلت گلکسی نوت 7 به بازار صحت ندارد. در همین زمینه، سخنگوی شرکت سامسونگ در هندوستان اعلام کرده است: «گزارش منتشر شده مبنی بر عرضه مدل بازسازی شده فبلت گلکسی نوت 7 در بازار هند، اشتباه بوده و صحت ندارد.»

با اینکه در گزارش جدید سامسونگ، به کشورهای دیگر از جمله ویتنام و … اشاره‌ای نشده است نمی‌دانیم که نسخه جدید فبلت گلکسی نوت 7 با یک باتری کوچک‌تر و لایه‌های عایق به منظور جلوگیری از انفجار مجدد باتری، در کشورهای در حال توسعه دیگر ارائه می‌شود یا خیر. با این‌حال، بعید می‌دانیم که شرکت سامسونگ با عرضه مجدد فبلت گلکسی نوت 7 خود در بازار، مجدداً جایگاه برند خود را در بین مردم به خطر بیاندازد.

اگر اطلاع ندارید، باید گفت که فبلت گلکسی نوت 7 نزدیک به دو بار جمع‌آوری شده است و شرکت سامسونگ پس از انتخاب دو تامین‌کننده باتری برای فبلت پرچم‌دار 2016 خود، نتوانست متوجه مشکلات ایمنی موجود در باتری‌ها شود.

به همین جهت، سامسونگ در نهایت اعلام کرد که به تولید و توسعه گلکسی نوت 7 پایان داده است و از کاربران درخواست کرد تا گوشی‌های خود را به این سازنده تحویل بدهند. هرچند، عده‌ کمی هم‌چنان از فبلت گلکسی نوت 7 سامسونگ با وجود محدودیت‌های در نظر گرفته شده برای آن از جمله کاهش ماندگاری شارژ باتری، عدم امکان استفاده از امکانات ارتباطی و … استفاده می‌کنند.