مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

رسانه‌ی CNN قصد دارد تا برنامه‌ی خود را از استور ویندوزفون حذف کند

microsoft 2

موج حذف برنامه‌ها از استور ویندوزفون همچنان ادامه دارد. CNN که یکی از مهم‌ترین رسانه‌های خبری در جهان است در اقدامی عجیب برنامه‌ی خود را از استور ویندوزفون حذف کرد تا آمار برنامه‌های معروف حذف شده از استور ویندوزفون بدون جایگزین و یا نسخه‌ی یونیورسال به بیش از انگشتان یک دست برسد.

چند روز پیش بود که برنامه‌ی معروف مسیریابی Here Maps از استور ویندوز 10 موبایل حذف شد و سه هفته‌ی قبل برنامه‌ی آمازون استور ویندوزفون را وداع گفته بود (البته Here Maps تنها از استور ویندوز 10 موبایل حذف شد و همچنان در استور ویندوزفون باقی است)

امروز نوبت به خبر تلخی دیگر از سوی سیستم‌عامل بحران زده‌ی ویندوز موبایل به گوش می‌رسد. مجموعه‌ی رسانه‌ای CNN برنامه‌ی رسمی خود برای ویندوزفون را رسما از روز 18 جولای از استور ویندوزفون حذف خواهد کرد.

هنوز هیچ برنامه‌ی مشخصی برای جایگزین این برنامه‌ی مهم در نظر گرفته نشده است و خبری از نسخه‌ی یونیورسال نیز نیست. CNN اعلام کرده است که کاربران می‌توانند همچنان با مراجعه به سایت CNN از اخبار و خدمات این سایت استفاده کنند اما حال و هوای برنامه‌ی اختصاصی چیز دیگری است. البته این اتفاق به صورت یک‌شبه رخ  نداده است و از ماه‌ها قبل دارندگان این برنامه در پلتفرم ویندوزفون با ارور در هنگام ورود به نرم‌افزار مواجه می‌‌شدند.

با وجود عرضه‌ی نرم‌افزارهای مختلف برای ویندوز 10 به صورت یونیورسال همچنان خلا نرم‌افزاری بزرگی در ویندوز موبایل وجود دارد. مایکروسافت باید بیشتر به استور خود اهمیت دهد زیرا هیچ‌کس گوشی هوشمند بدون اپلیکیشن را دوست ندارد.

منبع: ترنجی