مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

دو تن از مدیران ارشد توییتر، این کمپانی را ترک خواهند کرد

4bf86215 4f9b 49c1 88be 3d8b2f063ada

به نظر می رسد اتفاقاتی در کمپانی توییتر  در حال وقوع است، چرا که دو تن از مدیران ارشد توییتر تصمیم به ترک این کمپانی گرفته اند. مدیر ارشد بخش فنی، آدام مسینگر، و معاون ارشد بخش محصولات، جاش مک فارلند، امروز در توییت هایی جداگانه از ترک این شبکه اجتماعی خبر دادند. مسینگر در توییت خود اشاره کرد که قصد دارد مدت زمانی را به استراحت بپردازد، اما مک فارلند به شرکت سرمایه گذاری Greylock Partners خواهد پیوست.
ترک توییتر توسط این دو نفر به دنبال اقدام مشابه توسط مدیر ارشد عملیات، آدام بین، صورت گرفته که ماه گذشته و پس از اخراج صدها تن از کارمندان، از سمت خود کناره گیری کرد. گفته می شود توییتر در خصوص نحوه واگذاری این کمپانی به خریداران، که براساس شایعات شامل گوگل، سلزفورس، مایکروسافت، ورایزون و دیزنی می شوند، درگیر منازعاتی داخلی است.
اگر نگاهی به اتفاقات سالی که رو به اتمام است بیاندازید، شما هم قبول خواهید کرد که توییتر سال پر دردسری را پشت سر گذاشته است. توییتر اخیراً به ناچار به کار سرویس ویدیویی محبوب خود، Vine، پایان داد و همچنین اپلیکیشن پیام رسانی که به تازگی طراحی کرده بود را پیش از عرضه و معرفی از دور خارج کرد. توییتر امسال تمرکز خود را بر روی استریمینگ زنده ویدیویی قرار داد و به رفع مشکل ترول های (اوباش اینترنتی) خود پرداخت. در عین حال، توییتر اخیراً کمپانی Yes  که در حوزه تولید اپلیکیشن ها فعالیت می کند را خریداری کرد و مدیرعامل اسبق این کمپانی، کیت کولمن، را به سمت معاون ارشد بخش محصولات برگزید. حالا مشخص نیست که آیا با خداحافظی مک فارلند باتوییتر، مسئولیت های کولمن گسترده تر خواهد شد یا خیر. در خصوص جایگزین احتمالی مسینگر نیز اطلاعاتی در دست نیست. در این بین فقط یک امر کاملا مشهود و قطعی است: آینده توییتر متزلزل خواهد بود. باید منتظر ماند و دید سال 2017 برای این کمپانی چه حوادثی در پی دارد.

منبع: تک شات