مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

در آستانه معرفی گلکسی اس 8، قیمت گوشی‌های اس 7 و اس 7 پلاس به میزان قابل توجهی کاهش یافت

S7 Price 2

Samsung Galaxy S7 Edge

همانطور که انتظار می‌رفت سامسونگ در آستانه معرفی خانواده اسمارت فون‌های گلکسی اس 8، اعلام کرد که قیمت نسل کنونی از پرچمداران این کمپانی کاهش یافته است. براساس اطلاعاتی که امروز از سوی سامسونگ منتشر شد این کاهش قیمت مربوط به تمامی نسخه‌های گوشی‌های گلکسی اس 7 و اس 7 اج اعم از Unlock و غیر Unlock می‌شود.

سامسونگ امروز به صورت رسمی اعلام کرد که قیمت تمامی نسخه‌های موجود از دو گوشی پرچمدار کنونی خود را به میزان 100 دلار کاهش داده است. براساس این اطلاعات نسخه‌های Unlock و عرضه شده توسط اپراتورهای Verizon، AT&T، Sprint و T-Mobile از امروز 100 دلار ارزان‌تر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

سامسونگ همچنین امروز اعلام کرد که کاربران از این پس با خرید هرکدام از گوشی‌های گلکسی اس 7 و اس 7 پلاس به ترتیب یک کارت حافظه 64 و 128 گیگابایتی را نیز دریافت خواهند کرد. با توجه به این کاهش قیمت‌ها کاربران می‌توانند ضمن دریافت یک کارت حافظه 64 گیگابایت، نسخه Unlock شده از گوشی گلکسی اس 7 را با قیمت 570 دلار خریداری کنند. علاوه بر این، از امروز نسخه Unlock شده از گوشی گلکسی اس 7 اج نیز همراه با یک کارت حافظه 128 گیگابایتی، در حدود 670 دلار قیمت خواهد داشت.

به نظر می‌رسد در فاصله یک ماه تا معرفی رسمی گوشی‌های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس، بهترین فرصت برای خرید پرچمداران قدرتمند و کنونی سامسونگ مهیا شده است.

منبع: شهرسخت افزار