مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

خلاصه‌ای از داستان فیلم ابرقهرمانی «Black Panther» منتشر شد

da702ed7 42f2 4dae 848e 753a7ac76dc9

مراحل فیلمبرداری محصول جدید استودیوی مارول با عنوان «پلنگ سیاه» (Black Panther) به تازگی آغاز شده است. این فیلم ابرقهرمانی هیجان انگیز در شهر آتلانتا و کشور کره جنوبی فیلمبرداری خواهد شد. استودیوی مارول اخیراً خلاصه‌ای از داستان فیلم «پلنگ سیاه» را نیز به صورت رسمی منتشر کرده است که در ادامه این خبر به آن خواهیم پرداخت.

مسئولیت کارگردانی فیلم «پلنگ سیاه» بر عهده رایان کوگلر می‌‎باشد. این کارگردان امریکایی پیش از این، سکان هدایت پروژه تولید فیلم‌های «ایستگاه فروتویل» (Fruitvale Station) و «کرید» (Creed) را نیز در اختیار داشته است. کوگلر به همراه جو رابرت کول، فیلمنامه «پلنگ سیاه» را نیز به رشته تحریر در آورده است. ناگفته نماند که کول، نگارش فیلمنامه «مردم علیه او.جی سیمپسون: داستان جنایی آمریکایی» را نیز در کارنامه حرفه‌ای خود دارد.

در ادامه، نظر شما را به خلاصه‌ای از داستان فیلم «پلنگ سیاه» جلب می‌کنیم:

تچالا (ملقب به پلنگ سیاه) پس از رویدادهای فیلم «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» به زادگاه خود یعنی کشور دورافتاده و پیشرفته واکاندا باز می‌گردد تا به عنوان پادشاه، زمام امور آن را در دست گیرد. هنگامی‌ که یک دشمن دیرین مجدداً در برابر تچالا صف آرایی می‌کند، جسارت او بعنوان پادشاه و یک ابرقهرمان نیرومند به چالش کشیده می‌شود. تچالا وارد نبردی می‌شود که آینده واکاندا و جهان را با یک خطر جدی مواجه می‌کند.

در فیلم «پلنگ سیاه»، چادویک بوزمن در نقش شخصیت اصلی داستان ظاهر خواهد شد. مایکل بی. جردن، لوپیتا نیونگو، مارتین فریمن، انجلا باست، فارست ویتاکر و اندی سرکیس نیز در نقش سایر شخصیت‌های این فیلم ظاهر خواهند شد. فیلم «پلنگ سیاه» در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۱۸ (۲۷ بهمن ۱۳۹۶) به روی پرده سینما‌ها خواهد رفت.

منبع: تک شات