مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

جالب‌ترین لحظات ثبت شده در جریان عکاسی از حیات وحش

hayate.jpg1

هر ساله مسابقات عکاسی مختلفی در گوشه و کنارجهان برگزار می‌شود که با نگاهی به حوزه‌های مختلف این هنر و در قالب عناوین مختلف، میزبان عکاسانی از هر سن و قشر و مهارتی است. در این میان، مسابقات عکاسی حیات وحش جاذبه‌ای خاص دارند. هر چند شماری از تصاویر ارسالی به این رقابت‌ها، آن گونه که باید مورد توجه قرار نمی‌گیرند. عکس‌های کمدی و خنده‌دار حیوانات از این جمله‌اند.

hayate.jpg17

امسال عکاس حرفه‌ای پل جوینسن هیکز(Paul Joynson-Hicks)، فصلی نو را در رقابت‌های عکاسی حیات وحش رقم زده و رقابتی متفاوت را برگزار نمود. این عکاس ساکن شرق آفریقا که بخش قابل توجهی از عمر حرفه‌ای و بیست ساله‌ی خود را در حوزه‌ی عکاسی از حیات وحش گذرانده، معتقد است عکس‌های درخشان و بامزه‌ی حیوانات، آن گونه که باید و شاید از سوی رسانه‌ها مورد توجه قرار نمی‌گیرند.

hayate.jpg18

به همین دلیل امسال او تاریخ را تغییر داده و رویدادی جالب توجه را رقم زد که بازیگرانی متفاوت داشت. تصاویری از لحظات کمدی، احمقانه و خنده دار که سوژه‌های‌شان را جانورانی بامزه تشکیل می‌دادند. جانورانی که بی‌خبر از جذابیت خود، خالق صحنه‌های متفاوت و سرگرم کننده شد‌ه‌اند.

عنوان این رقابت “مسابقه‌ی عکاسی حیات وحش کمدی” است که امسال برای نخستین بار برگزار شد. این رقابت نیز همچون دیگر مسابقه‌های این حوزه، جایزه‌ای خاص دارد، یک سفر ۷ روزه در جنوب تانزانیا به اضافه‌ی یک دستگاه دوربین نیکونD۷۵۰ DSLR و یک لنز  ۲۴-۸۵ mm  .

hayate.jpg19