مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

توضیحات متیو مک‌کانهی در مورد علت حضورش در فیلم «The Dark Tower»

827cf1f4 4f1f 437e 8239 56d49e4361a6

متیو مک‌کانهی به تازگی توضیحاتی را در مورد دلیل عدم حضورش در فیلم «نگهبانان کهکشان ۲» (Guardians of the Galaxy Vol. 2) ارائه کرده است.

او در ابتدا قرار بود که نقش ضد قهرمان فیلم «نگهبانان کهکشان 2» را بازی کند، هر چند که نام این شخصیت هنوز اعلام نشده است.

مک‌کانهی تصمیم گرفته است که به جای بازی در این فیلم، نقش شخصیت مرد سیاه پوش را در فیلم «برج تاریک» (The Dark Tower) ایفا کند.

این بازیگر سرشناس امریکایی در مصاحبه با مجله پلی‌بوی اعلام کرده است که اگر در قسمت دوم فرانچایز «نگهبانان کهکشان» حضور می‌‎یافت، احساس پشیمانی می‌کرد. او در این باره می‌‎گوید:

من از فیلم «نگهبانان کهکشان» خوشم می‌آید، اما ترجیح می‌دهم که در قسمت دوم این فیلم موفق حضور نداشته باشم تا یک هنرپیشه مشهور دیگر فرصت درخشش در آن را بدست آورد.

او در ادامه صحبت‌های خود، فیلمنامه جذاب «برج تاریک» و کارنامه حرفه‌ای نیکولای آرسل (کارگردان این فیلم) را مورد ستایش قرار داد و خاطر نشان کرد که این فیلمنامه برداشتی آزاد از مجموعه رمان‌های «برج تاریک» خواهد بود.

مک‌کانهی در این باره می‌گوید:

خوشحالم که مسئولیت کارگردانی این فیلم به نیکولای آرسل سپرده شده است. من هم قرار است که نقش مرد سیاه پوش (ملقب به شیطان) را در این فیلم بازی کنم.

مک‌کانهی در مورد شخصیت مرد سیاه پوش نیز چنین گفت:

“بازی در این نقش برایم جذابیت دارد، زیرا او دورویی‌ها و ظاهرسازی‌های برخی انسان‌ها را در لحظه مناسب افشا می‌سازد.”

این هنرپیشه برنده جایزه اسکار همچنین می‌افزاید:

ماجراهای این فیلم هیجان‌انگیز در یک دنیای دیگر اتفاق می‌افتد. سلاح‌های موجود در این فیلم نیز بسیار محدود است. شخصیت تفنگدار (با بازی ادریس البا) نیز به جای یک سلاح خیالی مثل شمشیر نوری، یک تپانچه با خود حمل می‌کند.

خبر مربوط به آغاز مراحل فیلمبرداری فیلم سینمایی «برج تاریک» در ماه آوریل ۲۰۱۶ منتشر شد. تاریخ اکران این فیلم وسترن فانتزی، به ۲۸ جولای ۲۰۱۷ (۶ مرداد ۱۳۹۶) موکول شده است. دست اندرکاران تیم تولید فیلم «برج تاریک» اعلام کرده‌اند که علت به تعویق افتادن تاریخ نمایش این فیلم، ارتقای کیفیت جلوه‌های بصری آن می‌باشد.

منبع: تک شات