مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

بیش از 96% گلکسی نوت 7 های فراخوان شده به سامسونگ برگردانده شدند

7331b541 520e 4ea1 8d53 85490f71f06a

حدود 5 ماه پس از اعلام فراخوان، می توان گفت که گلکسی نوت 7 های معیوب از دسترس عموم جمع آوری و به سامسونگ عودت داده شده اند. کمپانی سامسونگ اعلام کرد که بیش از 96% گلکسی نوت 7 های فروخته شده به این کمپانی بازگردانده شده اند. به همین دلیل وزارت ترابری آمریکا تصمیم گرفته الزاماتی که برای خطوط هواپیمایی وضع کرده بود و آنها را ملزم می کرد در خصوص خطرات احتمالی همراه داشتن این فبلت در پرواز موارد ایمنی را به مسافران گوشزد کنند را لغو کند. در ماه اکتبر گذشته، اداره هوانوردی فدرال آمریکا، به دنبال انفجار یک گلکسی نوت 7 در یکی از پروازهای ایرلاین Southwest، همراه داشتن این گوشی را در تمامی پروازها ممنوع اعلام کرد.
سامسونگ پیش از ارسال بروزرسانی ماه دسامبر که مانع شارژ گلکسی نوت 7 می شود، حدود 85% این فبلت ها را جمع آوری کرده بود و حالا به نظر می رسد ارسال آن بروزرسانی از موفقیت لازم برخوردار بوده و میزان فبلت های بازگردانده شده را به 96% رسانده است.
سامسونگ تا پایان این ماه نتایج بررسی های انجام شده در خصوص مشکل گلکسی نوت 7 را منتشر خواهد کرد. همچنین انتظار می رود سامسونگ در نیمه دوم سال 2017 با معرفی جانشین نوت 7، این خانواده از محصولات خود را مجدد احیا کند.
هنوز مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار 4% نوت 7 باقیمانده است، اما خوشبختانه مدتی است خبری در خصوص انفجار و حادثه آفرینی این گوشی منتشر نشده است.

منبع: تک شات