مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

بهترین اپلیکیشن های ماشین حساب در پلتفرم موبایل

mashin hesab

سیستم های عامل مختلف، به طور پیش فرض از یک اپلیکیشن ماشین حساب معمولی بهره می برند. اما اگر بسته به شغل یا رشته ای که در آن تحصیل می کنید به چیزی فراتر از محاسبه ضرب و جمع و تقسیم احتیاج دارید، می توانید به اپلیکیشن های ماشین حساب حرفه ای مراجعه کنید؛ ابزارهایی که از پس محاسبه توابع مثلثاتی، مشتق، انتگرال و رسم گراف بر آمده و بعضی هایشان می توانند کارهای دیگری مثل تبدیل واحد هم برایتان انجام دهند.

در جعبه ابزار این هفته به معرفی اپلیکیشن های ماشین حسابی خواهیم پرداخت که می توانند برای مهندسین و دانشجویان بسیار کاربردی ظاهر شوند.

PCalc Lite انحصارا برای کاربران iOS عرضه شده و با قابلیت های خوب و رایگانی که در خود گنجانده، یکی از بهترین اپلیکیشن های فهرست این هفته ماست. نسخه لایت این اپ به غیر از محاسبات معمولی می تواند معادلات لگاریتمی و مثلثاتی را حل کند.

به غیر از این، PCalc قابلیت های دیگری مثل حالت رادیان و برگشت به محاسبات قبلی را هم داراست و می تواند واحدهای مختلف را به یکدیگر تبدیل کند. نسخه رایگان از 3D Touch برای دسترسی سریع به ماشین حساب پشتیبانی می کند، البته برای دسترسی سریع تر از این هم می توانید از نسخه اپل واچ آن روی مچتان استفاده کنید.

PCalc یک نسخه حرفه ای با قیمت 9.99 دلار هم دارد که امکاناتی مثل دکمه های قابل برنامه ریزی و صفحه نمایش چند خطی را می توانید در آن بیابید.