مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

بزودی در ویندوز 10 موبایل قابلیت پانوراما به نرم‌افزار ویندوز کمرا اضافه خواهد شد

Lumia 950 and 950 XL 23

ویندوز 10 موبایل آرام آرام و به‌صورت لاک پشتی در حال تکمیل است و این‌که مایکروسافت کمی آهسته ویندوز 10 موبایل را به ویژگی‌های موجود در ویندوزفون 8.1 تجهیز می‌کند کمی خنده‌دار است اما خب باید از اهالی ردموند ممنون باشیم که لااقل این کار را انجام می‌دهند. قابلیت پانوراما در ویندوزفون 8.1 و لومیا کمرا موجود بود اما در نرم‌افزار ویندوز کمرا این ویژگی جذاب همچنان موجود نیست. هرچند که کاربران با استفاده از نرم‌افزارهای جانبی می‌توانند به این قابلیت دسترسی پیدا کنند.

در هنگام ساخت ویندوز 10 موبایل شرکت مایکروسافت لومیا کمرا را از استور ویندوز موبایل حذف کرد و کاربرانی که بعد از بروزرسانی به ویندوز 10 موبایل هارد ریست می‌کردند نمی‌توانستند این نرم‌افزار را دانلود کنند و تنها کسانی که از ویندوزفون 8.1 بدون هارد ریست مهاجرت می‌کردند می‌توانند این اپلیکیشن عالی را مورد استفاده قرار دهند.

ویندوز کمرا از لحاظ امکانات بسیار شبیه به لومیا کمرا است اما هنوز چند چیز کم دارد. یکی از این موارد قابلیت عکسبرداری گسترده یا همان پانوراما است که بزودی در بروزرسانی جدیدی به ویندوز کمرا اضافه خواهد شد.

Brandon LeBlanc از کارمندان مایکروسافت گفته است:

@Stalsomething بزودی قابلیت خاموش کردن enhancement را به ویندوز کمرا اضافه خواهیم کرد و می‌توانید امیدوار باشید که قابلیت پانوراما نیز به ویندوز کمرا اضافه شود.

— Brandon LeBlanc (@brandonleblanc) July 12, 2016

منبع: ترنجی