مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

با Holo 360 آشنا شوید؛ دوربین 360 درجه ایسر برای تولید محتوای واقعیت مجازی

24bacb74 e6e1 43bc 9d19 b023d41557f6

کمپانی ایسر به تازگی با برگزاری کنفرانسی اختصاصی در شهر نیویورک از محصولات جدیدی رونمایی و تمامی نگاه ها را به خود جلب کرد. اگرچه انتظار می رفت که ایسر در این مراسم از لپ تاپ ها و رایانه های ویندوزی خود پرده بردارد، اما این شرکت معرفی برخی دستگاه های اندرویدی را که دوربین 360 درجه Holo 360 نیز جزوی از آن ها محسوب می شد، به سایر محصولات ترجیح داد.

طراحی این دوربین به گونه ایست که علاوه بر امکان ثبت ویدیوهای 360 درجه برای هدست های واقعیت مجازی، به سیستم عامل اندروید نیز مجهز شده و می توان از آن به عنوان یک گوشی هوشمند نیز استفاده کرد.

اگرچه این روزها در بازار می توان دوربین های مشابه متعددی را یافت، اما به گفته ایسر، این محصول در نوع خود به عنوان اولین دوربین 360 درجه ای شناخته می شود که از دو کارایی یعنی ضبط محتوا و امکان برقراری تماس های صوتی بهره می برد به طوری که نمونه های موجود در بازار، صرفاً یک دوربین بوده و کاربر آن را از طریق درگاه تعیین شده، به گوشی هوشمند خود متصل می کند.

ایسر در ادامه افزود که با این محصول، کاربران می توانند ویدیوهای 360 درجه را ضبط و ویرایش و از طریق نمایشگر لمسی و قابلیت هایی همچون وای فای و سخت افزار 4G LTE ارسال کند. همچنین، با این دستگاه می توان تماس های صوتی نیز برقرار کرد که در نوع خود بی نظیر است.

متاسفانه هنوز زمان دقیقی برای عرضه و قیمت این دوربین پیشرفته و البته کاربردی اعلام نشده و افشای اطلاعات بیشتر در مورد این محصول از قبیل سایر قطعات سخت افزاری و نسخه پلتفرم اندروید به زمان دیگری موکول شده است.

با این حال، مطابق با آن چه که در تصویر زیر می بینید این دوربین بسیار حرفه ای و جمع و جور طراحی شده و به لطف کاربرد دوگانه آن به عنوان یک دوربین 360 درجه و یک گوشی هوشمند، قطعاً مورد استقبال علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

منبع: تک شات