مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

اپل پتنت شارژر جدیدی برای اپل واچ را به ثبت رساند

bc11acb8 1597 4c3d 8f00 3b1fbf0c447d

اپل در تلاش است روش هایی برای بهبود عمر باتری اپل واچ پیدا کند که البته چالشی سخت در پیش رو دارد چراکه با توجه به فضای موجود که تماماً به فناوری مورد استفاده در این ساعت اختصاص داده شده است، جایی برای یک باتری بزرگ تر باقی نمی ماند. اما بر اساس شواهدی که از یک پتنت اخیراً به ثبت رسیده به دست آمده است، یک روش مد نظر اپل این است یک باتری مکمل را در بند ساعت تعبیه و یا به آن متصل کند. سپس انرژی این باتری از طریق یک صفحه شارژ نازک که توسط یک آهنربا به ساعت متصل شده به اسمارت واچ منتقل می شود و به سنسورهای بیومتریک این پوشیدنی امکان می دهد که به عملکرد خود ادامه دهند.

7b49e175-3655-43cb-8fc9-751ec26b70e2

این صفحه شارژر خود نیز از طریق یک کابل لایتنینگ یا پایه شارژ مغناطیسی اپل واچ قابل شارژ است. اپل همچنین سیستم محافظی در مقابل گرمای بیش از حد این صفحه در نظر گرفته است. این صفحه شارژ می تواند تشخیص دهد که آیا کاربر ساعت را به دست دارد یا خیر، و انتقال انرژی را بر اساس آن تنظیم کند و بدین ترتیب مچ دست کاربر داغ نخواهد شد.
هنوز مشخص نیست که آیا اپل این وسیله را عرضه خواهد کرد و چه زمان عرضه خواهد کرد.اپل همچون ایده های دیگری که از ابتدای عرضه اپل واچ مطرح کرده، مانند مچ بندهای مجهز به سنسور و ماژولار ، این ایده را هم فعلا در حد آزمایش و طرح مطرح کرده است. پس باید منتظر ماند و دید عاقبت این ایده به کجا می رسد.

منبع: تک شات