مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

انتشار کتاب جدیدی درباره اسرار ساخت آیفون: تاثیرگذارترین محصول مصرفی قرن 21 میلادی

ec3a057b f97c 47f0 9716 0e5ccd3acffc

در نهم ژانویه سال 2007 میلادی استیو جابز مدیر عامل اپل اولین آیفون تولیدی توسط این شرکت را رونمایی کرد و دنیای گوشی های همراه را برای همیشه متحول کرد. این رویداد به تنهایی توانست بسیاری از افراد را به طرفداران گوشی های هوشمند تبدیل کند. گرچه پیش از نهم ژانویه نیز گوشی‌های هوشمند در بازار وجود داشتند، از این تاریخ به بعد تمامی کاربران مجدوب اسمارت فون جدید اپل با نمایشگر لمسی بودند.

اگر شما هم روزهایی که اولین آیفون اپل همراه با شگفتی‌هایش به بازار عرضه شد را به یاد دارید، احتمالا خبر انتشار کتاب جدیدی درباره این موضوع برایتان جالب خواهد بود. این کتاب که The One Device: The secret history of the iPhone نام دارد، با قیمت 28 دلار به فروش خواهد رسید.

این کتاب توسط کارشناسان وب سایت خبری Verge منتشر شده است. فرآیند تولید اپل از اولین روزهای پروژه که شامل ناپدید شدن مهندسانی بود که مخفیانه استخدام شده بودند، مسیری بسیار طولانی و سخت بود که منجبر به تولید مشهورترین و تاثیرگذارترین محصول مصرفی قرن 21 میلادی شد.

به گفته Andy Grignon، مهندسی ارشد آیفون، فرآیند تولید این گوشی هوشمند زندگی و ازدواج بسیاری از افرادی که در فرآیند تولید آن دخیل بودند را نابود کرد.

در این کتاب عنوان شده که اپل قصد داشته در سال 2003 میلادی شرکت موتورولا را بخرد اما احساس کرده که چنین اقدامی بسیار هزینه بردار خواهد بود. در سایر بخش ها نیز با نگرانی‌ها و برنامه ریزی‌های جابز قبل از سال 2007 برای تولید آیفون آشنا می‌شویم.

منبع: تک شات