مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

انتشار تصاویر و اطلاعاتی تازه از تلفن هوشمند گلکسی on5 سامسونگ

Galaxy On52.jpg11

تا به امروز شاهد انتشار شایعات متعددی در رابطه با دو تلفن هوشمند آتی سامسونگ یعنی گلکسی Grand On و گلکسی Mega On بوده ایم و حتی تصاویر مورد دوم نیز اندکی قبل به اینترنت راه یافتند.

اکنون و کمی پیش تر نیز وبسایت هند کمپانی کره ای مورد بحث اطلاعاتی را در رابطه با گلکسی On5 در فروشگاه خود قرار داده بود که در فاصله ی زمانی کوتاهی این داده ها حذف شدند، ولی تصاویر که به همراهشان ارائه شده بود هنوز در دسترس هستند و این فرصت را فراهم می آورند تا به موبایل بعدی سامسونگ نگاهی دقیق تر داشته باشیم.

گلکسی On5 که تا به حال از آن با نام گلکسی Grand On یاد می کردیم از نظر ظاهری تا حد زیادی شبیه به دیگر موبایل های اقتصادی شرکت سازنده اش محسوب می شود که البته در این رابطه چندان هم نباید تعجب کرد.

گفتنی است وبسایت هندی غول تکنولوژی کره ای در رابطه با دستگاه مورد بحث به کیفیت خوب دوربین و توانایی گرفتن سلفی های مطلوب اشاره داشته و خاطر نشان ساخته که این موبایل برای افراد جوان تر و دارای سن کمتر مناسب خواهد بود.

از مشخصه های اصلی On5 نیز می توان به نمایشگر AMOLED پنج اینچی با رزولوشن HD، چیپست اگزینوس ۳۴۷۵، ۱.۵ گیگابایت حافظه ی رم، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی، حافظه داخلی قابل افزایش ۸ گیگابایتی، اندروید ۵.۱.۱ و باتری ۲۶۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

در رابطه با قیمت و تاریخ معارفه ی رسمی اسمارت فون فوق الذکر نیز هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست ولی مسلماً این محصول با فاصله ای بسیار اندک یا همزمان با دیگر همتای خود یعنی گلکسی On7 (یا همان Mega On) رونمایی خواهد شد.