مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

اسوس از گوشی Zenfone 3s Max رونمایی کرد؛ میان رده ای با باتری غول پیکر و قیمت بسیار عالی

همانطور که پیش از این هم وعده داده شده بود شرکت اسوس اسمارت فون میان رده Zenfone 3s Max را رسماً معرفی کرد. گوشی با قیمت بسیار مناسب و ویژگی هایی که شاید افراد  بسیاری به دنبال آن باشند. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی این اسمارت فون بپردازیم.

در بازار میان رده ها معمولاً شرکت ها سعی می‌کنند تا روی یکی از ویژگی های گوشی خود به صورت ویژه تمرکز کنند تا به این نحو بتوانند افراد با سلیقه خاص را به سمت آن محصول جذب کنند.

در مورد گوشی تازه معرفی شده اسوس زن فون 3 اس مکس این ویژگی در باتری دستگاه اتفاق می‌افتد. اسوس برای این گوشی یک باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته است که با توجه دیگر ویژگی های سخت افزاری دستگاه می‌تواند عملکرد بسیار عالی شارژدهی دستگاه را نتیجه دهد. اما توجه خاص به این ویژگی به این معنا نیست که اسوس در دیگر قسمت ها کیفیت مناسبی را ارائه نخواهد داد.

طراحی نمای جلویی گوشی همراه با دکمه Home است و سنسور اثر انگشت در داخل آن تعبیه شده است. چیپست دستگاه نیز از نوع MediaTek MT6750 با پردازنده 8 هسته ای متشکل از دو کلاستر Cortex-A53 در فرکانس های 1.0 و 1.5 گیگا هرتز و پردازنده گرافیکی ARM Mali-T860MP2 است و توانایی برقراری ارتباط 4G با سرعت مقرر در کتگوری 6 ارتباط LTE را دارد.

نمایشگر دستگاه نیز 5.2 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل است و اسوس برای این گوشی از 3 گیگا بایت حافظه RAM و 32 گیگا بایت حافظه داخلی استفاده کرده است. ترکیب دوربین های دستگاه نیز 13 و 8 مگا پیکسل هستند و شرکت از نسخه 7.0 سیستم عامل اندروید برای آن استفاده کرده است.

این گوشی از امروز و با قیمت 14999 روپیه هند (معادل 220 دلار امریکا) در این کشور و در رنگ های مشکی و طلایی عرضه خواهد شد و به نظر تا چند ماه دیگر به دیگر نقاط دنیا نیز راه خواهد یافت.

 منبع: شهرسخت افزار